خبرگزاری کار ایران

گرو و نیومایر انتظارات را برآورده نکردند

بختیاری‌زاده: شانس برد استقلال بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۱۸

دافع سابق استقلال معتقد است در روزی که صنعت نفت آبادان بد بود تیم شفر در آزادی موفق شد برنده شود و نتیجه خوبی بگیرد

به گزارش ایلنا،سهراب بختیاری‌زاده مدافع سابق استقلال معتقد است در روزی که صنعت نفت آبادان بد بود تیم شفر در آزادی موفق شد برنده شود و نتیجه خوبی بگیرد اما این تیم برای رقابت در لیگ برتر و درخشش در آسیا نیاز به 3، 4 بازیکن در حد ملی دارد تا بتواند در ادامه راه نتایج بهتری کسب کند و در آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد.

چه ارزیابی از بازی سپیدرود و استقلال در رشت دارید؟

با احترام به سپیدرود که در رشت خیلی کم امتیاز می‌دهد و دلیلش هم اینکه بازیکنانش در شهر خودشان خوب کار می‌کنند و تماشاگرانش هم به خوبی حمایت‌شان می‌کنند اما استقلال در این بازی شانس بیشتری دارد. سپیدرود یکی دو بازیکن خطرناک دارد و یکی از مشکلات استقلال در این بازی چمن مصنوعی است اما در مجموع شانس استقلال بیشتر از سپیدرود است.

یعنی سپیدرود در خانه خودش شانسی برای بردن استقلال ندارد؟

سپیدرود در رشت اکثر اوقات امتیاز گرفته و روی ضدحملات خطرناک است اما شانس استقلال بیشتر است چون شاداب‌تر و بهتر کار می‌کند. چیزی که می‌تواند استقلال را در این دیدار آزار بدهد، شرایط ورزشگاه و چمن مصنوعی آن است.

به نیم‌فصل نزدیک می‌شویم و بحث بر سر ماندن یا رفتن بازیکنان خارجی استقلال زیاد است. در این رابطه چه نظری دارید؟

اعتقاد دارم منهای طارق که بازیکن خوبی است و بی‌‌انصافی است که همه را به یک چشم ببینیم، گرو و نیومایر باید بروند چون وقتی بازیکن خارجی می‌گیریم باید از داخلی‌ها بهتر باشند اما این دو بازیکن به هیچ عنوان این کیفیت را ندارند. ایرادی که از شفر می‌توان گرفت اینکه باید بازیکنان خارجی قوی‌تر را جذب می‌کرد یا اصلا با این کیفیت جذب نکند که تاثیرگذار نباشند. گرو و نیومایر به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکردند و تنها ایرادی که می‌توان به شفر و کادر فنی استقلال گرفت، همین مساله است.

در مورد خداحافظی غریبانه سیدجلال حسینی از تیم ملی چه نظری دارید؟

خیلی‌ها این‌طوری رفتند.

اما خیلی بد است که بازیکنی با 115 بازی ملی اینگونه از تیم ملی خداحافظی کند. این‌طور نیست؟

البته بازیکنانی بودند که برای آنها بازی خداحافظی برگزار کردند و البته برای آنها هم این بازی‌های خداحافظی بافاصله بود.. این هم جزو رفتارهایی است که در فوتبال ما به عادت تبدیل شده است و خیلی از بازیکنانی که فوق‌العاده بودند و این‌گونه خداحافظی کردند و اتفاقی هم نیفتاد. شاید اسم فوتبال ما حرفه‌ای باشد اما درصد کمی از اتفاقات فوتبال ما حرفه‌ای است. به سیدجلال خسته نباشید می‌گویم و برایش در تیم باشگاهی‌اش آرزوی موفقیت دارم و از این روزهای سخت می‌تواند در دوره بعدی ورزشی‌اش یعنی مربیگری استفاده کند تا موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز