خبرگزاری کار ایران

یک بازی فوق عجیب؛ ملی‌پوش ایران با توپ چوبی در قطب شمال!

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۳۰

میلاد محمدی در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته لیگ اروپا موفق شد در سرمای عجیب روسیه گلزنی کند.

به گزارش ایلنا، سایت RT با اشاره به بازی عصر شنبه احمد گروژنی(تیم میلاد محمدی) مقابل ینیسیه کراسنویارسک در لیگ برتر روسیه نوشت: برگزاری بازی در قطب شمال! در این گزارش آمده: «همه یخ زده بودند و به نوعی در زمین محاکمه می‌شدند! در واقع چنین بازی در چنین شرایطی نباید برگزار می‌شد چون هر لحظه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت. به خاطر همین شرایط آب و هوایی بازیکنان تیم ینیسیه درخواست داشتند محل بازی‌های آنها تغییر کند ولی این اتفاق نیفتاد زیرا مسوولان برگزاری لیگ روسیه با این درخواست مخالفت کردند.»

این سایت نوشت: «بازی در شرایط بسیار بدی برگزار شد و علاوه بر این بازی خیلی از تیم‌های دیگر هم خواهان لغو مسابقه شدند. البته ساعت 18 روز شنبه دمای هوا 9/14 درجه سانتیگراد زیر صفر بوده اما قانون می‌گوید وقتی هوا منفی 15 درجه باشد می‌توان بازی را لغو کرد. با وجود این گزارش دما، یکسری گزارش مخابره شده که بازی در دمای منفی 25 درجه برگزار شده است چون بعد از پایان بازی بازیکنان دو تیم مثل گلوله یخ شده بودند! فیلم بازی نشان داد طرفداران و بسیاری از بازیکنان در نیمکت ذخیره پیچیده شده در لایه‌های متعدد و همچنین پتو و کلاه بودند.»

دیوید یرچنکو دروازه‌بان ینیسیه در پایان بازی گفت: «این یک بازی مسخره برای هواداران و ورزشکاران است.»

رشید رحیموف سرمربی احمد گروژنی هم بعد از این بازی گفت: «با توجه به شرایط سخت هوا ارزشی ندارد که درباره فوتبال صحبت کنیم. هنوز نمی‌دانم که آیا بازیکنانم در سلامت کامل هستند یا آسیب دیده‌اند. باید کمی گرم شویم و پس از آن ببینیم چه اتفاقی رخ داده است. برخی از عواقب بازی‌مان در دمای منفی 15 درجه شاید بعدا نمایان شود. یخ زدم و هیچ فایده‌ای ندارد درباره بازی حرفی بزنم. این یک بازی فوتبال نبود. یک قرعه‌کشی بود. مطمئن نیستم این یک بازی فوتبال بود. توپ بازی چوبی بود و شکل بازی در دقایقی نیز همین‌گونه بود. نمی‌توانم بازیکنان را متهم کنم. آنها تلاش و مبارزه کردند. البته اگر بتوانیم بازی امروز را فوتبال بنامیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز