خبرگزاری کار ایران

۳۵ ملی پوش در اردوی خارجی داریم؛

داوری: نتایج دوومیدانی در اینچئون بهتر از گوانگژو خواهد بود / بهترین تدارکات را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۱۴

ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و درحال حاضر به ۷۰ تا ۷۵ درصد آمادگی رسیده اند. ما سعی کردیم بهترین تدارکات را برای ملی پوشان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: با توجه به مهیا بودن شرایط از ملی پوشان توقع داریم نتایج ملی پوشان در اینچئون بهتر از بازیهای آسیایی گوانگجو باشد. و

به گزارش ایلنا، افشین داوری در مورد شرایط ملی پوشان دوومیدانی در اردوی بلاروس اظهار داشت: ملی پوشان در این اردو شرایط خوبی دارند و عده ای از ملی پوشان در حین انجام تمرین، سه مسابقه پیش رو دارند و تعدادی دیگر فقط یک مسابقه. در چند روز اخیر به غیر از ملی پوشان ماده هفت گانه بقیه ملی پوشان در مسابقات شرکت کردند. با توجه به خنک بودن هوا ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و در شرایط خوبی به سر می برند.

وی در مورد اینکه آیا نفرات اعزامی به اردوی بلاروس برای مسابقات آسیایی هم اعزام می شوند افزود: بله به غیر از نفرات اعزامی به اردوی بلاروس، عده دیگری از ملی پوشان به ترکیه و مجارستان رفته اند. احسان حدادی و امین نیک پور در اردوی آلمان حضور داشتند و در حال حاضر به ایران بازگشته اند و در روز های آینده این دو ملی پوش به همراه مربیان خود به روسیه می روند، عده دیگری از ملی پوشان آخر همین هفته به اردوی بلاروس اضافه می شوند که به نظر می رسد همین نفرات به مسابقات بازی های آسیایی اعزام شوند. در حال حاضر ملی پوشان به همراه مربیان خود حدود ۳۵ نفر هستند که در اردوی خارج از کشور حضور دارند.

داوری با اشاره به مناسب بودن شرایط ملی پوشان دوومیدانی در مورد میزان آمادگی آنها اظهار داشت: ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و درحال حاضر ۷۰ تا ۷۵ درصد آمادگی رسیده اند. ما سعی کردیم بهترین تدارکات را برای ملی پوشان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در مورد پیش بینی نتایج بازی های آسیایی اینچئون تصریح کرد: در حال حاضر نمی توان چیزی را پیش بینی کرد، ما در حال پشتیبانی و تدارکات برای ملی پوشان هستیم و کار خود را به خوبی انجام می دهیم و با توجه به مهیا بودن شرایط از ملی پوشان توقع داریم به لطف خدا نتایج مطلوبی را کسب و عناوین بهتری از گذشته کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز