خبرگزاری کار ایران

در دومین دوستانه دیدار اتفاق افتاد؛

تساوی فوتسالیست‌های ایران و روسیه در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۶

دومین دیدار دوستانه ملی‌پوشان فوتسال ایران و روسیه با تساوی دو تیم در یزد به پایان رسید.

دومین دیدار دوستانه ملی‌پوشان فوتسال ایران و روسیه با تساوی دو تیم در یزد به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال کشورمان عصر امروز از ساعت ۱۷:۲۰ با قضاوت علیرضا سهرابی در یزد به مصاف روسیه تیم چهارم جدول رده‌بندی فوتسال دنیا رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ابتدا این روس‌ها بودند که در دقیقه ۳ موفق شدند نخستین گل این بازی را به ثمر برسانند. الکساندر فوکین موفق شد با ضربه‌ای از راه دور توپ را از میان پاهای علیرضا صمیمی دروازه‌بان ملی‌پوش ما به تور دروازه بدوزد تا بازی یک بر صفر به سود سفیدپوشان روسیه شود.

در ادامه روس‌ها دست به اداره بازی زدند و با پاس‌های کوتاه و متعدد سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشتند و البته از ضد حمله‌ نیز غافل نبودند که حتی در دو موقعیت خوب تا آستانه باز کردن دروازه ما نیز پیش رفتند که مدافعان ایران ناجی دروازه طیبی شدند. بالاخره در دقیقه ۱۴ قفل دروازه‌ روس‌ها باز شد. فرهاد توکلی زننده این گل بود که به زیبایی و بر روی فرصت‌طلبی بر تور دروازه روس‌ها بوسه زد تا در آغوش محمد هاشم‌زاده دستیار اول خسوس قرار بگیرد.

اگرچه شاگردان خسوس چندین موقعیت خوب را از دست دادند ولی این روس‌ها بودند که در دقیقه ۱۸ بار دیگر دروازه صمیمی را باز کردند. زننده این گل واگنر اولا بازیکن برزیلی روس‌ها بود که روی پاس زیبای میلیوانوف این تیم را بار دیگر از ایران پیش انداخت. نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود روس‌های سفیدپوش به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان خسوس برای تلافی نتیجه به میدان آمدند و بازی را با حرکاتی سرعتی آغاز کردند ولی دفاع منطقی روس‌ها و البته درخشش دروازه‌بان این تیم سد راه سرخ‌پوشان ایران بود.

در ادامه دو تیم تک حمله‌هایی رو بر روی دروازه هم ترتیب می دادند که سهم ملی پوشان ایران بیشتر از روس‌ها بود ولی سفیدپوشان روس‌ هم در ضد حملات زهردار ظاهر می‌شدند و در چند نوبت صمیمی ناجی دروازه ایران بود.

دریافت دومین کارت زرد و اخراج کتوزوف کافی بود تا برتری به اردوی ایران بیاید و خیلی زود شاگردن خسوس از این برتری نهیات استفاده را بردند تا قدرت بهادری بالاخره موفق شود بازی را به تساوی بکشد. این بازیکن مشهدی در موقعیتی که با دروازه‌بان روس‌ها تک به تک بود توپ را از از بین پاهای او به تور دروازه رساند تا بار دیگر کار دو تیم به تساوی کشیده شود.

پرتاب ترقه و صدای مهیبی که در سالن ایجاد کرد دقایقی بازی تحت‌الشعاع خود قرار داد ولی با مدیریت داور این دیدار بازی دوباره به جریان افتاد.

خسوس که در این دیدار به دنبال پیروزی بود با سیستم ۵ نفره و بیرون کشیدن صمیمی و به میدان فرستادن کشاورز سعی در کسب برتری بود که البته این تدبیر مرد اسپانیایی جواب نداد و روس‌ها دروازه خود را بسته نگه داشتند تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم به پایان برسد.

حسین طیبی، قدرت بهادری و محمد کشاورز از ایران و کتوزوف از روسیه در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. کتوزوف در ادامه با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد.

اولین دیدار دوستانه ایران و روسیه عصر دیروز با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید. گل‌های این دیدار را محمد کشاورز(۲گل)، قدرت بهادری، محمد طاهری، حسین طیبی و احمد اسماعیل‌پور به ثمر رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر