خبرگزاری کار ایران

جلالی: نتایج اخیر ما شرم آور است / برای خروج از بحران تصمیمات قاطعانه می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۱۶

سرمربی پیکان تهران می‌گوید برای خروج از شرایط فعلی در نقل و انتقالات تصمیمات جدی اتخاذ می‌کند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:‌ ان چیزی که ما انجام می‌دهیم قابل هضم نیست و خیلی هم ناراحت کننده است.  ما دقیقا  پنج بازی است که حریفان به ما گل نمی‌زنند بلکه این ما هستیم که به خودمان گل می‌زنیم و بقیه بازی به سر و کله خودمان می‌زنیم. همان کاری که خودمان کردیم و دنبال جبران آن هستیم. این عملکرد شرم آوری است که اینگونه بازی کنیم. هر بازی می آییم تا بازی را شروع کنیم یک اشتباه خیلی بچگانه چندین بازی است که این شکل نتایج را از دست دادیم.

او ادامه داد:‌ اگر فیلم‌ها را تماشا کنید اذعان می‌کنید که حریف به ما گل نمی‌زند. ما خودمان به خودمان گل می‌زنیم سه گل از فولاد،‌ دو گل از تراکتور،‌دو تا از پرسپولیس و سه تا از پارس جنوبی جم ببینید چطور گل می‌خوریم. در نهایت مسئولیت این شکست را می‌پذیرم و امیدواریم با تصمیماتی که می‌گیریم تیم به زودی از این شرایط در بیاید. قطعا تصمیمات جدیدتری و خوبی می‌گیریم. 

جلالی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی پیکان کجاست‌، گفت: ما در طی یک ماه گذشته به اندازه کافی فکر کردیم و متمرکز شدیم. آن چیزهایی که به ذهن ما می‌رسیده در طول هفته هر طور که شده روی آن کار کردیم. اما آن چیزی که برای ما به وجود می‌آید اصلا برایم قابل هضم نیست. بازی ما مقابل پرسپولیس،‌فولاد و همین امروز را ببینید. هر تیم دیگری یک دهم این موقعیت ها را در اختیار داشته باشد به گل می‌رسد. چالشی داریم که نیاز به تصمیمات قاطعی است و ان شاء الله آن را انجام می‌دهیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که باتوجه به نتایج اخیر از سوی باشگاه پیکان اولتیماتوم دریافت کرده است،‌ گفت: باشگاه هیچ،‌ ما همین هفته جلسات خوب و مثبتی داشتیم. باشگاه هم حق دارد همانند ما از این وضعیت ناراحت باشد. این جایگاه حق ما نیست و ما خیلی خیلی بهتر از این هستیم منتهی نمی‌دانم با اشتباهاتی که در طول هفته آن را یادآوری می‌کنیم،‌ گل می‌خوریم. یک پنالتی کاملا مشکوک برای حریف اعلام شد و 90 دقیقه تلاش کردیم اما نتوانستیم خطایی که در دقیقه 2 انجام دادیم جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز