خبرگزاری کار ایران

موسوی: هواداران از عالیشاه خاطره خوبی ندارند/ اگر فوتبال ۸۰ دقیقه بود، الان جزو سه تیم بالای جدول بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۳۱

هافبک ماشین سازی در مورد بازی با پرسپولی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید احمد موسوی پس ازدیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس، درباره تنش‌های دقایق پایانی مسابقه عنوان کرد: یک صحنه امید عالیشاه آمد توپ را بگیرد که نتوانست و در نهایت توپ را به سمت تماشاگران شوت زد؛ از طرفی هواداران به دلیل این که خاطره خوبی ندارند یا مسئله دیگری وجود دارد، ناراحت شدند. امید هم نباید این کار را انجام می‌داد.

او ادامه داد: عالیشاه باید به حرکتش توجه می‌کرد. او تجربه زیادی دارد و در این شهر فوتبال بازی کرده است. خودم از حرکت او تعجب کردم و گفتم نباید این کار را انجام می‌دادی؛ طرف مقابل هم تماشاگران حریف تو هستند، شاید ناراحت باشند و واکنشی نشان دهند. گفتم تو فوتبالیست هستی و نباید این کار را می‌کردی؛ نباید با احساسات تماشاگران بازی می‌کردی.

مدافع ماشین‌سازی اضافه کرد: اگر فوتبال ۸۰ دقیقه بود، الان جزو سه تیم بالای جدول بودیم. همیشه در دقایق آخر گل می‌خوریم. نمی‌دانم چه شرایطی است. تمرکز هم نداشتیم و خودمان فکر می‌کنم به این موضوع مرتبط باشد. متاسفانه همیشه در دقایق آخر برتری‌ها و امتیازات را از دست می‌دهیم و حیف می‌شود.

موسوی یادآور شد: حمایت تماشاگران عالی بود و دستشان را می‌بوسیم؛ شرمنده آنها شدیم؛ خیلی انگیزه داشتیم تا در این مسابقه نتیجه بگیریم و آنها را خوشحال به خانه برگردانیم؛ ولی واقعا حیف شد. امیدوار هستم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز