خبرگزاری کار ایران

فریسات: هواداران ما بازی زیبا می خواهند نه بسته/ روی اتفاقات فوتبالی نبردیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۵۱

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تساوی مقابل ذوب آهن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، عزیر فریسات پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز هر دو تیم خیلی خوب و تماشاگرپسند بازی کردند. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند، اما ما برنده راهی رختکن شدیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم این ما بودیم که در ابتدا بازی را در کنترل داشتیم، اما رفته رفته ذوب‌آهن روی دروازه‌مان خطرساز شد و در نهایت به گل رسید. در ادامه هر دو تیم فشار زیادی روی دروازه یکدیگر آوردند و بازی بسیار جذاب شد. فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند از تماشای مسابقه حسابی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: هواداران ما دنبال بازی زیبا هستند نه اینکه شما 90 دقیقه بسته بازی کنید و دنبال ضدحملات باشید. تماشاگر دنبال بازی زیبا و تهاجمی است، فوتبالی که امروز هر دو تیم ارائه کردند و خوشحالم که هواداران هم لذت بردند. این نوع بازی کردن باعث می‌شود هواداران‌مان با ما آشتی کنند.

فریسات در پاسخ به این سؤال که چرا از سینا مریدی در پست هافبک دفاعی استفاده نکرد، یادآور شد: ما در این مسابقه دورقی و سالاروند را پشت مریدی بازی دادیم، چرا که سینا در بازی با پیکان وقتی به میدان آمد عملکرد عالی داشت غیر از این که یک گل زد در گل دیگری هم نقش داشت. او فوتبالیست بزرگی است و امروز هم عملکرد خوبی داشت.

وی درباره آینده تیمش نیز گفت: با تغییرات تاکتیکی که در تیم ایجاد کردیم نیاز به زمان است تا بهتر شویم. امروز هم دیدید که در حمله به دفاع خیلی سریع عمل می‌کردیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم. اعتقاد من این است که امروز روی اتفاقات فوتبالی بازی را نبردیم و البته  هر دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز