خبرگزاری کار ایران

فریسات: 3 امتیاز بازی مقابل نساجی را می‌خواهیم/ فولاد شکل واقعی خود را پیدا نکرده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۵۸

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمی چون نساجی مازندران در لیگ برتر حضور دارد، ابراز خرسندی کرد و گفت که در دیدار فردا به سه امتیاز فکر می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عزیز فریسات، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: مشکلی برای پورموسوی پیش آمد و نتوانست به نشست بیاید. نساجی تیم ریشه‌دار و خوبی است که طرفداران زیادی دارد. ما خوشحال می‌شویم امثال این تیم‌ها و ملوان در لیگ برتر باشند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که فردا از بازی خانگی‌مان 3 امتیاز را کسب کنیم. می‌دانیم با تیم سرسختی بازی داریم اما امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند بتوانیم هواداران را راضی به منزل بفرستیم.

فریسات راجع به این که تیمش چه زمانی در شرایط مناسب قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: بازی‌‌های هفته‌های اول لیگ همیشه برای همه تیم‌ها سخت است، از این جهت که تیم‌ها برای همدیگر شناخته شده نیستند و با تغییراتی که داشتند نیاز به زمان است تا بتوانند به خوبی یکدیگر را آنالیز کنند. مطمئناً اگر 3، 4 بازی بگذرد این شرایط تغییر خواهد کرد. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین آنالیز را از رقبای خود داشته باشیم و شک نکنید هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

مربی فولاد درباره این که چرا تیمش در خطوط مختلف خوب عمل نمی‌کند و هنوز ناهماهنگ به نظر می‌آید، یادآور شد: همانطور که گفتم در هفته‌های ابتدایی فصل نه فقط برای تیم ما بلکه برای همه تیم‌ها این شرایط وجود دارد،

پرسپولیس در هفته اول مقابل پدیده به مشکل خورد و در هفته سوم هم مقابل استقلال خوزستان حتی نتوانست یک موقعیت گل ایجاد کند، نگاه نکنید برخی تیم‌ها بر روی اتفاقات به گل می‌رسند. خیلی‌تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده‌اند و ما هم همین شرایط را داریم. قطعا چند هفته بگذرد شرایط بهتر خواهد شد، چرا که تیم‌ها هم خودشان را بهتر خواهند شناخت و هم حریفانشان را.

وی درباره اینکه تیمش می‌تواند هواداران پرتعداد خود را راضی کند، گفت: تیمی مثل فولاد که هواداران پرتعدادی دارد، قاعدتاً همیشه برنده و مدعی باشد، فردا هم ما با تیمی بازی داریم که خود را خیلی خوب تقویت کرده و مربی جوان و کاربلدی سود می‌برد. آنها را به خوبی آنالیز کردیم و دنبال این هستیم تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم. برای این بازی میثم‌ دورقی در اختیار خواهیم داشت و پیمان شیرزادی غایب است.

فریسات اضافه کرد: می‌خواهم از هواداران فولاد بخواهم تا فردا استقبال خوبی از بازی ما به عمل آورند، آنها همیشه چه در سرما و چه در گرما یار و یاور تیم بودند و شایسته تقدیر هستند. آنها بدون اینکه چشم‌داشتی داشته باشند و یک ریال پول بگیرند از تیم‌شان حمایت می‌کنند و این مسئله بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز