خبرگزاری کار ایران

حمله به مهدی طارمی ادامه دارد/ آقای گل در آستانه جدایی از الغرافه!

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۳۴

مهاجم ایرانی الغرافه مورد هجوم هواداران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، روزنامه الوطن قطرگزارش داد هواداران الغرافه بعد از شکست مقابل السیلیه شروع به حمله علیه مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی در شبکه‌های اجتماعی کردند. در پیام مشترک بسیاری از هواداران الغرافه آمده است: مهاجم ایرانی ارزش ادامه بازی در الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر را ندارد!

 روزنامه الوطن در ادامه این مطلب می‌نویسد: باشگاه الغرافه طارمی را برای یک‌ فصل‌ونیم در اختیار گرفت و این بدان معناست که او در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی می‌تواند جدا شود. مهاجم ایرانی الغرافه تاکنون فقط 5 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. به همین خاطر هواداران الغرافه خواهان فسخ قرارداد طارمی شدند. این بازیکن که زمانی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی محسوب می‌شد و انتقالش با استقبال مواجه شد، الان علامت سوال بزرگی را بر جای گذاشته است.

همچنین یکی از هواداران الغرافه، سطام الشمری یکی از مدیران باشگاه الغرافه را خطاب قرار داد و اعلام کرد: «اگر واقعا برای هواداران الغرافه احترام قایل هستید طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه‌ای و یک مدافع جذب کنید. البته اگر هم نمی‌توانید، با یک بازیکن قطری قراردادی ببندید تا به این شرایط پایان دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز