خبرگزاری کار ایران

بازیکنان جدید باید از فیلتر باشگاه عبور کنند

روانخواه:در کمیته فنی تلاش می کنیم تا استقلال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۴۶

عضو کمیته فنی استقلال تهران معتقد است این تیم در پیش فصل جاری نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، امیدرضا روانخواه عضو کمیته فنی استقلال و سرمربی نیروی زمینی تهران معتقد است استقلال در پیش فصل جاری نتوانست عملکرد خوبی داشته و زمان زیادی را از دست داده است.

با روانخواه در خصوص شرایط استقلال، بحث حضور مربی جدید در کادر فنی و همچنین دو ستاره استقلال در آسیا صحبت کردیم.

 

استقلال برد خوبی را مقابل استقلال خوزستان به دست آورد.

خدا را شکر استقلال توانست در یک بازی سخت در خارج از خانه یک برد باارزش را به دست آورد. این سه امتیاز خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند تا در جدول رده‌بندی، قبل از پایان نیم‌فصل اول به جایگاه خوبی دست پیدا کند. امیدوارم بتوانیم این روند را همچنان ادامه دهیم.

 

شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم شرایط استقلال مطلوب نیست یک ضرب‌المثلی است که می‌گوید یک دیوانه یک سنگ را داخل چاه می‌اندازد صد عاقل نمی‌توانند آن را بیرون بیاورند، حکایت استقلال الان همین است. این تیم یک پیش فصل بسیار بدی داشت، بازیکنان کلیدی این تیم جدا شدند در حالی که پیش فصل یک مسابقات خیلی مهم است. بازیکنان نیازهای بدنی خود را تامین می‌کنند و تاکتیک‌های تیمی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین مربی می‌تواند نیازهای تیمی‌اش را مورد بررسی قرار دهد اما متاسفانه استقلال در پیش فصل خود همه این موارد را از دست داد.

 

فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد که این اتفاقات بیفتد؟

بازیکنانی که جدا شدند می‌توانستند با شرایط بهتری با باشگاه کنار بیایند البته این مساله کمی هم به ضعف مدیریت قبلی بازمی‌گردد و کمی هم به کادر فنی مربوط می‌شود که باید بازیکنان بهتری را جذب می‌کرد چون معمولا بازیکنانی که خریداری می‌شوند به نظر شخص سرمربی صورت می‌گیرد البته این حرف من دلیل بر این نیست که بازیکنان حال حاضر ضعیف هستند.

 

در مصاحبه‌ای اعلام کردید شفر نیازمند دستیار نیست در حالی که گفته می‌شود وی چنین درخواستی را داشته است؟

در آخرین جلسه‌ای که در باشگاه با یکدیگر داشتیم اعلام کرد در حال حاضر نیاز به دستیار ندارم اما اگر جدیدا چنین نیازی را احساس کرده آن مساله شرایطش فرق می‌کند، باید ببینیم شفر چه درخواستی دارد و تلاش کنیم آن را انجام دهیم.

 

قرار است در نیم فصل بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته شوند، در این باره چه راهکاری اندیشید‌ه‌اید؟

اگر قرار است کمیته فنی وجود داشته باشد و کار انجام دهد مهم‌ترین مساله‌اش خرید و فروش بازیکن است، دیگر نباید به همین راحتی بازیکنی جدا شود و اگر قرار است بازیکنی به خدمت گرفته شود باید از فیلتر باشگاه بگذرد بخصوص بازیکنان خارجی که معمولا در هر تیمی باید نقش تعیین‌کننده داشته باشند.

 

به نظر شما اگر قرار است دستیاری به کادر فنی استقلال اضافه شود خارجی باشد یا ایرانی؟

این برمی‌گردد به مدیریت باشگاه و شخص شفر. آن موقع که هر کس دلش خواست آمد و هر کسی هم که خواست رفت اما دیگر نباید از این به بعد این گونه باشد و کمیته فنی روی این مسایل نظارت خواهد داشت.

 

در روزهای گذشته درباره دو ستاره استقلال در آسیا صحبت‌هایی انجام شد مبنی بر اینکه آنها خیلی قدیمی هستند؟

تاریخ را نمی‌توان نادیده گرفت شاید بتوان با جدایی بازیکنان و خیلی مسایل دیگر کنار آمد ولی چهار حضور استقلال در فینال آسیا چیز کمی نیست. این خودش یک افتخار است که استقلال توانسته آن را به دست آورد.

 

شفر بعد از پایان بازی، در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد از درون باشگاه کسانی هستند که نمی‌خواهند موفقیت تیم را ببینند. به نظرتان چنین چیزی وجود دارد؟

در این باره باید از خود شفر بپرسید. وظیفه ما این است که در کمیته فنی تلاش کنیم تا استقلال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز