خبرگزاری کار ایران

فیلتر عجیب مدیران استقلال برای جذب بازیکن جدید

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۳۵

همه بازیکنانی که از این پس به مجموعه استقلال اضافه می‌شوند باید از فیلتر کمیته فنی این باشگاه هم رد شوند.

به گزارش ایلنا، در واقع این طور نیست که کمیته فنی باشگاه استقلال بازیکنی را به شفر تحمیل یا معرفی کند. برنامه‌ریزی در باشگاه استقلال به گونه‌ای است که شفر و همکارانش بازیکنان مد نظر خود را معرفی می‌کنند و بعد از آن نام بازیکن مورد نظر در کمیته فنی استقلال مطرح می‌شود و در این کمیته درباره بازیکن جدید بحث و تبادل نظر می‌شود و اگر در نهایت اعضای کمیته فنی استقلال با حضور بازیکن جدید موافق بودند، آنگاه در راستای جذب بازیکن اقدام می‌شود.

قرار نیست که از این پس وینفرد شفر به راحتی دست روی هر بازیکنی بگذارد و آن بازیکن را به خدمت بگیرد. ظاهرا ماجرای جذب بازیکنانی همچون گرو و نویمایر به شدت اختلاف‌هایی را بین مسوولان باشگاه استقلال به وجود آورده و از این پس قرار شده دیگر اجازه ورود چنین بازیکنانی به مجموعه استقلال داده نشود. البته باشگاه استقلال در نیم فصل تغییرات آن چنانی نخواهد داشت. 3 بازیکن از همین حالا آماده ورود به ترکیب اصلی هستند و باید 3 بازیکن از ترکیب استقلال کنار گذاشته شوند. برای کنار گذاشتن بازیکنان هم یقینا کمیته فنی استقلال نظر نهایی را می‌دهد و این گونه نیست که هر بازیکنی که شفر دوست داشته باشد از استقلال برود. ممکن است سرمربی استقلال در این راستا هم دچار اشتباه شود کما اینکه دیدیم همین میلاد زکی پور را آقای سرمربی نمی‌‌خواست و قصد داشت فصل پیش این بازیکن را از استقلال اخراج کند.

کمیته فنی استقلال تشکیل شده تا جلوی چنین اشتبا‌هاتی گرفته شود و شفر نتواند هر بازیکنی را که خواست با هرکیفیت فنی جذب کند یا هر بازیکنی که از نظر او وضعیت فنی مناسبی نداشت از ترکیب اصلی کنار بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز