خبرگزاری کار ایران

هنوز زمان نقل‌ و انتقالات فرا نرسیده؛

امیری: استقلال لیست مازاد ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۰

هم باشگاه استقلال و هم امیر قلعه‌نویی آنقدر حرفه‌ای هستند که در حال حاضر نه لیست مازاد داشته باشیم و نه اینکه به دنبال جذب بازیکنان جدید باشیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم لیستی به نام مازاد ندارد.

به گزارش ایلنا، علی امیری در خصوص آخرین شرایط تیم در مدت تعطیلات لیگ به صحبت پرداخت که در ادامه به نقل از سایت باشگاه می‌خوانید:

*در خصوص آخرین شرایط استقلال صحبت کنید؟
خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود تا برای ادامه دیدارهای لیگ آماده شویم.

*این روزها شایعات زیادی در مورد جذب نفرات جدید از سوی باشگاه استقلال و قرار گرفتن نام چند بازیکن در لیست مازاد در آستانه رسیدن به نیم فصل مسابقات مطرح می‌شود؛ چه صحبتی در این خصوص دارید؟
ما لیست مازاد نداریم. هم باشگاه استقلال و هم امیر قلعه‌نویی آنقدر حرفه‌ای هستند که در حال حاضر نه لیست مازاد داشته باشیم و نه اینکه به دنبال جذب بازیکنان جدید باشیم چون هنوز زمان نقل‌ و انتقالات فرا نرسیده و ما هم به این مسائل اخلاقی پایبند هستیم.

*داود حقی چندی است همراه استقلال تمرین می‌کند؛ چقدر احتمال دارد جزو بازیکنان مد نظر تیم باشد؟
من در این باره اطلاعات کافی ندارم و این کادر فنی است که باید در این خصوص اظهارنظر کنند. کادر فنی، تایید کنند ما نسبت به عقد قرارداد با وی وارد عمل خواهیم شد.

* ساموئل از چه زمانی در تمرینات حاضر می‌شود؟
طبق صحبت‌هایی که با مدیر برنامه این بازیکن داشتیم قرار است او یکشنبه به ایران بیاید. در مورد این بازیکن باید توضیح دهم که وی به دلیل اینکه پاسپورت کشور ترینیداد و توباگو را دارد باید نسبت به تمدید آن اقدام می‌کرد که در نهایت مشخص شد او از فردا در تمرینات حضور پیدا می‌کند. در پایان از هواداران استقلال می‌خواهیم روز سه‌شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم‌‌ملی ایران حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز