خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا:

پرچم ژاپن؟ تبریز بازیکن ژاپنی دارد اما ماشین‌سازی نه/ با غرض به زنوزی حمله می‌کنند/ به سبک کی روش بازی نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۰۱

سرمربی ماشین سازی درباره دیدار با پرسپولیس صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از تساوی پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، حالا سرخپوشان تهرانی باید به تبریز بروند تا در برابر دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی پیکار کنند. جدال با تیم رضا مهاجری که در این فصل در بنیان دیزل تیمهای بزرگ را زمین گیر کرده است. سرمربی این فصل تیم ماشین سازی در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی روز پنجشنبه و حواشی به وجود آمده پیرامون این مسابقه و ... صحبت کرد و حرفهای جالبی را بر زبان آورد.

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

وی ابتدا درباره وضعیت تیمش پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و روز به روز شرایطمان بهتر می شود. از لحاظ کیفیت فوتبالی هم راضی هستم. با اینکه مساوی می کنیم اما در اکثر مسابقات، تیم برتر میدان هستیم و این برای من خیلی ارزش دارد. ما به رقبای خودمان موقعیت نمی دهیم و در 4 بازی اخیر فقط یک گل خوردیم. حالا هم با تمام توان به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی در ادامه افزود: کار دشواری داریم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. شما دیدید که مقابل تراکتورسازی هم علی رغم کمبودهایی که داشت خوب کار کرد. آنها پیش از این در فینال اسیا هم نمایش قابل توجهی داشتند. باید با تمرکز بالایی به این مسابقه نگاه کنیم.

رسانه ها به پرسپولیس توجه می کنند اما به ما نه

سرمربی ماشین سازی در ادامه به مصدومان تیمش اشاره کرد و بیان داشت: شرایط ما در کمبود بازیکن درست مانند پرسپولیس است. 4 یا 5 بازیکن اصلی ما به بازی با پرسپولیس نمی رسند. اما رسانه ها به آنها توجه می کنند و به ما نه. با این حال به نفراتی که نیستند فکر نمی کنیم و توجه ما به داشته هایمان است. بازیکنانی که پیش از این هم به ما نشان دادند توانایی های بالایی دارند. این داشته ها به ما انگیزه می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که بازی کردن با این پرسپولیس کم مهره به سود آنها خواهد بود یا خیر گفت: ما با پرسپولیس بازی داریم و با نفر نباید روبرو شویم. ما با نایب قهرمان آسیا و تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر است باید پیکار کنیم.  

ما بازیکن ژاپنی نداریم

مهاجری درباره درگیری هواداران پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی و احتمال ادامه دار بودن آن در بازی روز پنجشنبه ماشین سازی و پرسپولیس اذعان داشت: یک سری مشکلات هست که نمی شود آن را درست کرد. ساختن همیشه نیاز به زمان دارد. به نظرم این بار جو ورزشگاه خیلی بهتر از دفعات قبلی بود و این یک گام رو به جلو خواهد بود. این مسیر باید ادامه پیدا کند. از طرفی به این مساله هم توجه داشته باشیم که فوتبال هست و کری های پیرامونش. این مسائل اجتناب ناپذیر است و اگر نباشد فوتبال از جذابیت می افتد. فکر نمی کنم اتفاقی در بازی روز پنجشنبه رخ بدهد.

وی درباره اینکه پرچم ژاپن به ورزشگاه بنیان دیزل آورده می شود یا خیر گفت: فوتبال تبریز یک بازیکن ژاپنی دارد که در تیم تراکتور بازی می کند. اما ما بازیکن ژاپنی نداریم.

خیلی ها چشم دیدن روزهای خوب تبریز را ندارند

مهاجری درباره جو به وجود آمده حول محمدرضا زنوزی و اینکه او دو باشگاه را به صورت همزمان اداره می کند و این با قانون مغایر است بیان داشت: خدا را شکر وفاق بسیار خوبی به وجود آمده است. خیلی ها هم چشم دیدن این شرایط را ندارند. فوتبال تبریز روزهای خوبی را سپری می کند و همین یک سری از دوستان را اذیت می کند و آنها مسائل مالکیت را مطرح می کنند. بنده به شخصه در این جو حس و حال خوبی دارم. اقای زنوزی نیاز به تعریف و تمجید من ندارد اما از او تشکر می کنم. شما فکر کنید اگر او نبود الان چه بر سر فوتبال تبریز آمده بود. تراکتور بدهی داشت و در خطر کسر امتیاز بود و پنجره اش بسته بود. ماشین سازی هم در دسته پایین تر بازی می کرد و وضعیت خوبی نداشت. این بنده خدا از جیب خودش هزینه می کند. متاسفانه قبل از اینکه راهکار بدهیم می آییم و ایراد می گیریم. فوتبال ما پر از ایراد است. استقلال و پرسپولیس هم توسط وزارت ورزش اداره می شوند و هیئت مدیره شان توسط آنها انتخاب می شوند. چرا کسی به آنها چیزی نمی گوید؟ حرف من این است. اول راهکار بدهیم و بعد ایراد بگیریم. مطمئنم که این صحبت ها و حمله ها همگی از روی غرض و مرض است. اجازه بدهید موضوع جالبی را به شما بگویم. هنوز به ماشین سازی نیامده بودم. پیش از هفته ششم بود و دربی تبریز می خواست برگزار شود. آقای زنوزی روز قبل از بازی درصدی از حقوق بازیکنان ماشین را پرداخت کرد. او با این کار به بازیکنان این انگیزه را داد تا بروند و بجنگند برای کسب پیروزی. پس چطور این حرفها مطرح می شود؟

حدود سی درصد، بازیکنان دریافتی داشته اند

وی در ادامه افزود: من نمیدانم بعضی از مسائل چرا گفته می شود وقتی اصلا هیچ پایه و اساسی ندارد. پدیده بازی اش را می برد. تراکتور با پرسپولیس مساوی می کند. این یعنی تراکتور برای پدیده بازی کرده است؟ هرکس برای خودش اعتبار و آبرویی دارد. در فوتبال کسی اعتبار و آبروی خود را برای دیگری به حراج نمی گذارد.

مهاجری درباره وضع مالی ماشین سازی در این روزها خاطرنشان کرد:‌مشکل خاصی بابت این مساله وجود ندارد. داریم کارمان را انجام می دهیم. بچه ها نزدیک به سی درصد از حق و حقوق خود را گرفته اند.

کی روشی بازی نمی کنیم

وی درباره اینکه برخی معتقدند فوتبال منطقی ماشین سازی و اینکه آنها نمی بازند و سخت هم گل می خورند نشات گرفته از شباهت تفکرات مهاجری و کی روش است اذعان داشت: شما بازی های ما را تماشا کنید. ما اصلا کی روشی بازی نمی کنیم. در تمام بازی ها درصد مالکیت تیم ما و همچنین موقعیت هایی که حلق کرده ایم گواه همین مساله است. در بازی با سپاهان با اینکه ده نفره بودیم و 50 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم اما بازهم دفاع صرف نکردیم و تعویضمان هجومی بود و پیمان بابایی به میدان آمد. آیا انتظار دارید وقتی یک بر صفر جلو هستیم و ده نفره هستیم بازهم بی محابا حمله کنیم؟‌

وی درباره اینکه در بازی روز پنجشنبه هم قرار است بیانیه ای از طرف بازیکنان صادر شود یا خیر گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ بدهد. تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود و مدیران باشگاه کارهایی را انجام می دهند تا خدای نکرده اتفاق بدی رخ ندهد.

اعتبار خودم و تیمم از همه چیز مهمتر است

مهاجری در پایان گفت: اعتبار خودم و تیمم مهمتر از هرچیزی است. با هر نتیجه ای در بازی ما و پرسپولیس ممکن است تیمهایی سود و یا ضرر کنند و این طبیعی است. همیشه با روحیه برد به میدان رفتم و این بار هم به همین منظور وارد زمین می شویم و امیدوارم هر تیمی که شایسته تر بود به برتری برسد و تماشاگران هم از تماشای این مسابقه لذت ببرند. از هواداران هم می خواهم تا مانند همیشه یار و یاور ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز