خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان ۰-۱ استقلال تهران

پایان بدبیاری های شفر در غدیر/ استقلال یکی زد؛ چند تا نزد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۶۰

استقلال تهران با شکست میزبان بحران زده خود به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیمهای استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:35 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

روح الله باقری در دقیقه 28 روی پاس فرشید اسماعیلی موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند و با 18 امتیاز به رده ششم صعود کند. استقلال خوزستان هم با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

با گزارش زنده این مسابقه همراه ایلنا باشید:

19:34/ نهایتا استقلال تهران با همان یک گل به برتری رسید و بعد از سه بازی طعم برد را چشید.

19:33/ در لحظات پایانی درگیری نسبتا شدیدی بین بازیکنان هر دو تیم ایجاد شد که زاهدی فرد به قائله خاتمه داد. گرو یک اخطاری دیگر برای تیم استقلال تهران بود.

19:30/ مارکوس نئومایر در دقیقه 90 به جای فرشید اسماعیلی به زمین آمد.

19:28/ شوت فوق العاده فرشید باقری از راه دور با عکس العمل به موقع گروسیان به کرنر رفت.

19:23/ استقلال تهران با به گردش در آوردن توپ، سعی بر میدان داری و حفظ نتیجه دارد. استقلال خوزستان هم قدرت یورش آوردن به سمت دروازه تیم سفیدپوش میدان را ندارد.

19:20/ همام طارق در دقیقه 80 به جای روح الله باقری وارد زمین شد.

19:16/ الحاجی گرو یک شوت خوب را از زواویه بسته به سمت دروازه استقلال خوزستان زد اما بازهم درخشش گروسیان تیمش را در بازی نگه داشت.

19:10/ بازی در این دقایق متعادل دنبال می شود و موقعیت خاصی روی دو دروازه به وجود نمی آید. شاگردان وینفرد شفر سه امتیاز را به دست آورده اند و هنوز هم در ترکیبشان تغییری ایجاد نشده است. تنها 20 دقیقه تا پایان باقی مانده است.

19:04/ استقلال تهران دوباره صاحب توپ و میدان شده است. ابتدا شوت از راه دور فرشید باقری و سپس ضربه هوشمندانه وریا غفوری می توانست دروازه استقلال خوزستان را برای بار دوم باز کند اما سیو های تماشایی گروسیان مانع از این اتفاق شد.

19:00/ فرشاد محمدی مهر هم به خاطر خطا روی یونس دلفی کارت گرفت. بازی در این دقایق خشن و پرسوت دنبال می شود.

18:59/ فرشید اسماعیلی از استقلال تهران و میثم شاه مکوند زاده از استقلال خوزستان هم از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

18:57/ یونس دلفی با حضورش در میدان توانسته به خط حمله تیمش جنب و جوش ببخشد و مدافعین استقلال تهران را به زحمت بیندازد.

18:52/ بازی هنوز سر و شکل درستی به خود نگرفته است. ابتدا آبی های خوزستان بهتر کار کردند اما کم کم استقلال تهران توپ را در اختیار گرفت و بازی را به تعادل کشاند.

18:48/ میثم کریمی به جای ایمان مبعلی به زمین آمد. مبعلی در حالی که به شدت تشویق شد به خاطر مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

18:46/ نیمه دوم در حالی آغاز شد که یونس دلفی به جای فرید امیری وارد  زمین شد.

18:27/ بازی بعد از 51 دقیقه در نیمه اول با یک گل به سود استقلال تهران به اتمام رسید. روح الله باقری زننده تک گل بازی در این نیمه بود.

18:26/ بازی در این دقایق بسیار خشن دنبال می شود و داور مجبور است هر چند ثانیه یک بار در سوت خود بدمد و بازی را متوقف کند. وحید خشتان هم در این اثنا دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر شد و بازی بازهم متوقف شد.

18:21/ 5 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه اول اعلام شد.

18:18/ با از سرگیری مجدد بازی بازهم این استقلال تهران است که شوق بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه حریف از خود نشان می دهد.

18:16/ بازی با 4 دقیقه تاخیر به هر سبک و سیاقی بود از سر گرفته شد.

18:12/ بازی در دقیقه 36 و در حالی که شفر و چشمی و استقلالی ها معترض بودند توسط داور مسابقه متوقف شد.

18:11/ داور بازی به خاطر بارش شدید باران با ناظر مسابقه برای ادامه بازی در حال مشورت کردن است.

18:10/ در زیر بارش بی سابقه باران در اهواز، الحاجی گرو صاحب یک فرصت شد که شوت پشت موطه او در آغوش گروسیان جای گرفت.

18:06/ بارش باران چند دقیقه ای است شروع به بارش کرده و بازی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

18:04/ روی یک ضدحمله استقلال تهران صاحب یک فرصت عالی شد. روح الله باقری با عبور از گروسیان یک شوت را به سمت دروازه زد و علی رغم تکل کیانی، توپ آرام آرام به درون دروازه رسید و سفیدپوشان با یک گل از حریف خود پیش افتادند. این اولین گل روح الله باقری در لیگ برتر برای استقلال بود. او پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی براب استقلال گل زده بود.

18:03/ بعد از چند دقیقه طوفانی برای استقلال تهران که به گل منجر نشد حالا تیم میزبان صاحب توپ و میدان شده است. آن یکی دو موقعیت را روی ضربات ایستگاهی به دست آوردند که حاصلی نداشت.

18:02/ فرشید باقری در دقیقه 26 اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

17:57/ در دقیقه 21 استقلال تهران در آستانه فروپاشی دروازه حریف خوزستانی رفت اما دو ضربه فرشید اسماعیلی توسط گروسیان و سپس با بی دقتی فرشید از دست رفت. عکس العمل فوق العاده گروسیان روی ضربه سر شیرجه وار اسماعیلی حاصل از ارسال وریا غفوری فوق العاده بود.

17:54/ بازی فوق العاده هیجان انگیز دنبال می شود. استقلال تهران در یک دقیقه دو فرصت عالی داشت که اولی توسط فرشید اسماعیلی و دومی به وسیله روح الله باقری به بدترین شکل ممکن از دست رفت تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

17:53/ این بار نوبت استقلال خوزستان بود که خطرساز شود. بعد از بلاک شدن توپ احسان شیرمردی توپ به ایوب کلانتری رسید که ضربه این بازیکن در داخل محوطه جریمه به بیرون رفت و حاصلی نداشت.

17:52/ اشتباه کیایی مدافع مرکزی استقلال خوزستان الحاجی گرو را در موقعیت فوق العاده ای قرار داد اما این بازیکن به جای حمله به سمت دروازه و زدن ضربه خواست تا دیگر مدافع تیم حریف در عرض دریبل کند که دریبل دو طرفه او جواب نداد و این فرصت ایده آل از دست رفت.

17:51/ در دقیقه 15 استقلال خوزستان صاحب اولین ضربه کرنر شد. ایمان مبعلی پشتو توپ قرار گرفت اما ضربه او بعد از یک رفت و برگشت از آن منطقه دور شد.

17:48/ حمله های تیم سفیدپوش ادامه دارد. این بار در شلوغی محطوه جریمه چشمی صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را مدافع تیم خوزستانی دور کرد.

17:46/ جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه 11 برای استقلال تهران خلق شد. الحاجی گرو از کمند آفساید گیری حریف گذشت و با یک پاس فوق العاده بیبن مدافعین حریف، توپ را به روح الله باقری رساند اما ضربه باقری به همان جایی رفت که گروسیان انتظارش را می کشید.

17:42/ استقلال تهران کمی جلوتر آمده و روی پاس عمقی فرشید اسماعیلی برای روح الله باقری می توانست خطرساز شود اما فرزین گروسیان پیش از باقری خودش را به توپ رساند و آن را در آغوش گرفت.

17:40/ بازی هنوز سر و شکل نگرفته اما با این حساب تیم استقلال خوزستان نسبت به همنام تهرانی خود کمی جلوتر بازی می کند.

17:38/ استقبال فوق العاده ای از این بازی به عمل نیامده است و صندلی های خالی زیادی دیده می شود.

17:36/ بازی بعد از یک دقیقه تاخیر آغاز شد. استقلال تهران با لباس سفید رنگ در این میدان حاضر شده است.

17:30/ترکیب استقلال تهران در این دیدار به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو و روح الله باقری

ترکیب استقلال خوزستان مقابل همنام تهرانی:

فرزین گروسیان، احمد آل نعمه،  ایوب کلانتری، رضا درویشی،مصطفی کیانی، وحید خشتان،ساسان شیرمردی،ایمان مبعلی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و  فرید امیری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز