خبرگزاری کار ایران

اتفاق تاریخی؛ رییس فدراسیون قهرمان جهان شد!

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۸۹

ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی توانست با حضور در ترکیب تیم ٥٠*٤متر با مانع مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان را درست در زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده دارد به دست آورد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز ودر جریان برگزاری اولین روز رقابت های نجات غریق قهرمانی جهان (استرالیا٢٠١٨) تیم ملی امدادی نجات غریق کشورمان متشکل از (ایلخان نوری،محمد ناظری،سهیل آشتیانی و حمید قدسی نژاد) موفق شد در رقابت ماده ٥٠*٤ متر با مانع امدادی با پشت سر گذاشتن همه رقبا و در رقابتی حساس و نزدیک با نماینده کشور ایتالیا در جایگاه نخست قرار بگیرد و صاحب مدال طلا ی این دوره از مسابقات شود.

 این چهارمین مدال کاروان اعزامی نجات غریق کشورمان به رقابت های قهرمانی جهان در روز اول این مسابقات بود که توسط  تیم ماده امدادی ٥٠*٤متر با مانع بدست آمد.

 نکته جالب توجه در مورد کسب این مقام قهرمانی و مدال طلا حضور ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان در ترکیب این تیم است، که با کسب این مدال یک اتفاق تاریخی در ورزش ایران رقم خورد کسب این مدال از آن جهت با ارزش و تاریخی است زیرا برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان است که یک رییس فدراسیون توانسته درست در زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده دارد برای کشورمان مدال طلای جهانی به ارمغان بیاورد.

 ایلخان نوری از سال ٢٠٠٤ به عنوان ورزشکار و مربی در ترکیب تیم ملی نجات غریق کشورمان حاضر است ودر طی سال های حضور در تیم ملی موفق شده چندین و چند بار با کسب مدال های مختلف و رنگارنگ آسیایی و جهانی پرچم ملی کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در آورد.

 رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان موفق شد یکبار دیگر و در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی جهان (استرالیا٢٠١٨)همچون دوره های قبلی این مسابقات این بار با کسب مدال طلا در ماده ٥٠*٤ با مانع  پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را در آوردگاه رقابت های قهرمانی جهان به اهتزاز در بیاورد تا با این کار موجبات غرور و شادمانی ملت عزیز ایران فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز