خبرگزاری کار ایران

همکاری با منصوریان در هیات مدیره تصویب شد

سعید آذری: فشارها برای برکناری نمازی غیر قابل تحمل بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۷۴

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص برکناری امید نمازی و انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در خصوص تغییر کادر فنی این تیم اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن زیر مجموعه کارخانه ذوب آهن است که در اختیار سهامی عام قرار دارد و سهامداران محترم برای آن تصمیم می‌گیرند. با توجه به این شرایط فشارهایی روی ما بود که در کادرفنی تغییر ایجاد کنیم و ما تا این هفته مقابل این فشارها مقاومت کردیم ولی نتیجه شکست 4 بر یک مقابل تراکتورسازی این فشارها را به اوج خود رساند و مجبور شدیم تغییر ایجاد کنیم.

وی افزود: بدین ترتیب بود که جلسه‌ای با آقای نمازی داشتیم و توافق کردیم تا به صورت دو طرفه قطع همکاری کنیم و بر اساس مصوبات هیات مدیره و جلساتی که داشتیم علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه پیش از این در شرایط مشابه از قلعه‌نویی و گل‌محمدی حمایت کرده بود گفت: یک بحث در مدیریت داریم به نام مدیریت اقتضایی که به اقتضای زمان و مکان در مورد هر چیزی تصمیم گیری می‌شود. ما پیش از این هم در شرایط سخت از سرمربی تیم حمایت کردیم ولی در حال حاضر فشارها بیش‌ از حد و غیر قابل تحمل بود و نمی‌توانستیم جلوی آن مقاومت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز