خبرگزاری کار ایران

احمد فقیهی در گفت و گو با ایلنا:

درجریان برکناری نمازی نیستم؛ قلعه نویی هم نیم فصل اول نتیجه نگرفت/ تا دو سه روز آینده تکلیف مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۹۶

معاون فنی باشگاه ذوب آهن درباره برکناری امید نمازی صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، کانال رسمی باشگاه ذوب آهن اصفهان دقایقی پیش اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره باشگاه در حال مذاکره با گزینه های سرمربیگری هستند و هنوز کسی برای قبول هدایت این تیم مشخص نشده است.

احمد فقیعی معاون فنی باشگاه ذوب آهن درباره برکناری امید نمازی و اینکه به یک باره این اتفاق رخ داد در گفت و گو با ایلنا پاسخ جالبی داد و اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است خود اقای آذری درباره این مساله صحبت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: هنوز خبری بابت برکناری امید نمازی نشنیده ام. فکر می کنم تا دو سه روز آینده تکلیف همه چیز مشخص شود و اینکه آقای نمازی می مانند یا می روند. با چند گزینه صحبت هایی شده اما جزئیاتش را خبر ندارم.

معاون فنی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چطور نمازی برکنار نشده اما باشگاه مذاکرات خود را دیگر گزینه ها آغاز کرده بیان داشت: به هر حال باید با آقای نمازی هم توافقاتی صورت گیرد و شاید اصلا بحث به سمت دیگری برود و درباره بازیکنان هم باشد. نمی دانم چه مشکلی است که همه مربیان در نیم فصل اول در ذوب آهن عملکرد خوبی ندارند. امیر قلعه نویی که سرآمد مربیان هست این مشکل را داشت وپ یش از آن یحیی گل محمدی هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد. حالا باید دید هیئت مدیره چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

فقیهی در پایان گفت: گویا هنوز جلسه هیئت مدیره ادامه دارد و من اطلاعی از جزئیات آن ندارم و نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز