خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان به نیمکت ذوب آهن نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۱۷

ذوب‌آهن بعد از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی، با بحران عجیبی مواجه شده است. بحرانی که هم فنی است و هم حاشیه‌ای.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در تبریز و بعد از شکست مقابل تراکتورسازی، در رختکن حاضر شد و با بازیکنان ذوب‌آهن خداحافظی کرد. وداع او با مدیریت باشگاه اصفهانی، البته فعلا روی کاغذ نیامده و استعفایی از سوی آذری به دست هیات‌مدیره نرسیده. از طرفی بحران نتیجه‌گیری در این باشگاه باعث شده تا این بار نه سعید آذری بلکه اعضای هیات‌مدیره و مدیران کارخانه به دنبال تغییر کادر فنی و جذب یک سرمربی جدید باشند. گزینه‌ها نیز مشخص‌اند. علیرضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام.

اولی و دومی بیکار هستند و با باشگاهی قرارداد ندارند. سومی اما سرمربیگری نساجی‌قائمشهر را بر عهده دارد و در لیگ برتر روی نیمکت این تیم می‌نشیند. نتایج ضعیف امید نمازی با ذوب‌آهن، دلایل محکمی است برای مذاکره با مربی جدید و جذب کسی که بیاید و تیم را از بحران فعلی نجات بدهد.

نمازی در مصاحبه‌های خود تأکید کرده که 4 بازی دیگر فرصت دارد تا روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند و نتایج درخشانی کسب کند اما صبر مدیران رده‌بالای باشگاه لبریز شده و همین بهترین بهانه است تا آنها با مربیان دیگر مذاکره کنند. جواد نکونام ابتدای فصل هم گزینه سرمربیگری در ذوب‌آهن بود اما قرارداد با نساجی، حضور او را در اصفهان منتفی کرد.

علیرضا منصوریان نیز بعد از ناکامی در استقلال، هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته و بعید نیست با ذوب‌آهن به توافق برسد و همراه این تیم به لیگ برتر برگردد. حضور منصوریان در ذوب‌آهن وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم بخش اعظمی از بازیکنان این تیم، سابقه همکاری با سرمربی سابق استقلال و تیم امید را در کارنامه دارند.

دراگان اسکوچیچ نیز آخرین بار در لیگ یک، روی نیمکت خونه به خونه نشست اما موفق نشد این تیم را به لیگ برتر برساند. باید دید چه سرنوشتی در انتظار ذوب‌آهن است؛ توافق با سرمربی جدید و حضور او مقابل پارس‌جنوبی‌جم یا ادامه همکاری با امید نمازی. فعلا جمع‌بندی هیات‌مدیره، انتخاب سرمربی جدید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز