خبرگزاری کار ایران

بازگشت شهرداری ماهشهر به ساحل آرامش باتفکرات مهابادی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۴۴

شهرداری بندرماهشهر که اویل فصل شکست های پیاپی را متحمل شده بود این روزها با تفکرات مهابادی به آرامش نسبی رسیده است.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی سرمربی با اخلاق فوتبال ایران که تیم جدیدی را با تغیرات زیاد روانه لیگ یک فوتبال کشور کرده بود در بازیهای ابتدایی فصل بدلیل عدم ناهماهنگی بازیکنانش با چهار شکست پیاپی روبرو شد اما این سرمربی سختکوش هیچگاه نا امید نشد و همواره از روزهای روشن شهرداری بندرماهشهر می گفت.

مهابادی بعد از شکست چهارم فصل در پاسخ اینکه چرا استعفا نمی دهد در اظهار نظری تاریخی گفت:این تیم آینده روشنی دارد با تعهدی که نسبت به مردم این شهر دارم می مانم و این تیم را درست خواهم کرد و تا نیم فصل اول این تیم را به میانه های جدول خواهم آورد اگر نتوانستم این کار را انجام دهم بدون دریافت هیچگونه ریالی استعفا خواهم داد!

این صحبت های مهابادی نشان از عزم جدی برای تغیرات شرایط تیم بود مهابادی با افزایش روحیه تیم و دمیدن حس پیروزی در کالبد بازیکنانش آنها را سرسخت تر کرد که دیگر به هیچ تیمی در خانه و خارج از خانه باج ندهند.

شاگردان مهابادی در ۵هفته اخیر نتایج امیدوار کننده ای کسب کردند و با تیم های کارون اروندخرمشهر، نودارومیه و خونه به خونه بابل در خارج از خانه امتیاز گرفتند،شاهین بوشهر صدرنشین را در بندرماهشهر متوقف کردند و ملوان بندرانزلی را در بندرماهشهر با شکست بدرقه کردند.

نکته امیدوار کننده ۵بازی اخیر شهرداری بندرماهشهر گلر و خط دفاع آنها بود که فقط دو گل دریافت کردند و این نوید بخش روزهای خوش شهرداری بندرماهشهر در لیگ یک فوتبال کشور خواهد بود.

مهابادی نیمی از این موفقیت و پشت سرگذاشتن بحران را مدیون مدیران و  هواداران متصعب این تیم است که در شکست ها همانند کوه پشت او ایستادند و قاطعانه از او حمایت کردند تا امروز شهرداری بندرماهشهر به روند موفقیت آمیز خود در انجام بازی های زیبا و نتیجه گیری ادامه دهد تا مهابادی در پایان فصل رده ای شایسته و در خور شان مردم این شهر در جدول رده بندی رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز