خبرگزاری کار ایران

تارتار: می‌خواهم به جلالی نشان دهم شاگرد خوبی برایش بوده‌ام/ باید روز خوب‌مان باشد تا نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۴۰

سرمربی پارس جم در مورد دیدار با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: شهادت امام رضا (ع) را تسلیت و فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول را هم تبریک می‌‌گویم.  بازی مقابل تیمی که کادر فنی‌اش را سه سال است حفظ کرده سخت است مثل خود ما. آنها هم ثبات داشتند. باشگاه پیکان ساختار خوبی هم دارد و یک تیم کامل است و بازی آسانی با این تیم نداریم فکر می‌کنم کار ما به نوعی گره بخورد. تیم ما در خانه نتایج خوبی گرفته و تیم‌های بزرگی را شکست داده‌ایم و متوقف کرده‌ایم هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی افزود: من مقابل استاد خودم آقای جلالی قرار می‌گیرم و می‌خواهم به نوعی نشان بدهم که شاگرد خوبی بوده‌ام و مقابل ایشان انگیزه خاصی دارم. این مسابقه می‌تواند یک بازی جذاب باشد که ارزش آن بیش از سه امتیاز است. اگر پیکان را شکست بدهیم با این تیم در جدول هم امتیاز می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه فصل گذشته در ۴۰ دقیقه کار پیکان را تمام کردید و امثال بازی چگونه خواهد شد، اظهار داشت: اتفاقاً من مثال فصل گذشته را برای بازیکنانم زدم. شروع بازی می‌خواهیم فشار زیادی را به پیکان وارد کنیم البته می‌دانیم پیکان در ضدحملات تیم بسیار خطرناکی است و باید از افراد سرعتی آن مراقبت کنیم هدف ما این است که در نیمه اول کار پیکان را تمام کنیم با وجود احترامی که برای حریف قائل هستیم.

تارتار در مورد اشتباهات داوری علیه این تیم در هفته‌های قبل و اینکه پیش‌بینی‌اش از داوری فردا چگونه است، گفت: همانطور که شما گفتید از ناحیه داوری امسال و سال قبل خیلی ضربه خوردیم. امیدوارم داوران ما را به عنوان یک تیم بی‌انگیزه در جدول نبینند. هنوز در اواسط فصل هستیم و ما هم در میانه جدول قرار داریم و می‌خواهیم شایستگی‌های خود را نتشان دهم و به بالای جدول برسیم کادر و بازیکنان ما با انگیزه هستند و می‌خواهیم موفق باشیم. از داوران می‌خواهیم حق‌مان را به ما بدهند نمی‌خواهیم حق تیم‌های دیگر را به ما بدهند. مهدوی داور بازی فردا تجربه لازم را برای مسابقه دارد و در بازی‌های گذشته کیفیت خودش را نشان داده است.

وی در مورد تغییرات مدیریتی در منطقه پارس جنوبی گفت: به هر حال تغییرات داشته‌ایم. در رأس مدیریتی تیم تغییرات داشته‌ایم. ممنونیم که از تیم حمایت کردند خیلی امیدواریم که مشکلات حل شود از هواداران پارس جنوبی هم انتظار دارم که فردا ورزشگاه را پر کنند این بازی رایگان اعلام شده و ما به حمایت آنها نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود:‌ هفته گذشته با ناداوری باختیم و امیدواریم هواداران به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه حضور پیدا کنند و یاور ما باشند. مثل زمانی که به لیگ برتر آمده بودیم و هواداران‌مان خیلی شور و اشتیاق داشتند. برای حمایت از تیم اکنون هم این شرایط را درک کنند و این سرمایه‌‌ را در این استان حفظ کنند و نگذارند که از دست برود. این سرمایه‌ را به حمایت‌هایشان حفظ کنند. اکنون ببینید هواداران سپیدرود چگونه در ورزشگاه حاضر می‌شوند چون در آخر جدول حضور دارند. نگذارند ما به آنجا برسیم از روز اول پشت ما باشند تا بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم و به رده‌های بالاتر برویم. چرا باید به آن روز بیفتیم که ورزشگاه‌ها را پر کنند بهتر است از همین الان ورزشگاه پر شود و این سرمایه حفظ شود.

تارتار در مورد غیبت چند بازیکن گفت: ما بازیکنان جایگزین داریم از تجربه بنگر و جوانی لطفی استفاده می‌کنیم ضمن اینکه یک بازیکن امید هم روی نیمکت داریم. مصدومیت جزیی از فوتبال است چاره‌ای نیست و برخی پست‌ها از نظر کمیت مشکل داریم. تعداد‌مان کم است تا نیم‌فصل که بتوانیم تیم کامل‌تری را ببندیم.

وی در مورد شرایط مهاجمان  پارس جنوبی گفت: مهاجمان هم مثل بقیه بازیکنان تلاش می‌کنند. کادر فنی و همه بازیکنان حتی نیمکت‌نشینان باید با تمرکز بالا باشیم تا بتوانیم موفق باشیم زیرا فوتبال یک بازی گروهی است نمی‌شود یک نفر خوب باشد و یک نفر بد باشد که نتیجه بگیریم همه باید روز خوب‌مان باشد تا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز