خبرگزاری کار ایران

تکذیب شایعه برکناری مهدی پاشازاده از تیم بادران تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۹۳

مدیر تیم فوتبال بادران تهران گفت: همه تیم‌ ها مقابل بادران تا دندان مسلح می شوند.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف الله پور مدیر باشگاه بادران در خصوص دیدار هفته دهم لیگ آزادگان بین تیم های بادران تهران و شهرداری گفت: ضمن احترام به تیم شهرداری تبریز اگر بازیکنان ما کمی در ضربات آخر دقت بیشتری می کردند ما این بازی را با 3 امتیاز پشت سر می گذاشتیم، هر چند گلر شهرداری تبریز نیز در مقابل ما روز خوبی را سپری کرد. با اینکه بازی در لحظات پایانی با به تساوی رسید روند تیمی و تاکتیکی ما رو به رشد بود. تیم شهردای تبریز از بازیکنان بومی با کیفیتی برخوردار است و مطمئنم همه تیم ها در مقابل این تیم روز سختی را سپری خواهند کرد. امیدوارم مسئولین شهر تبریز شرایطی فراهم کنند تا این تیم در همه مسابقات خود با تمام نفرات حاضر شود تا نتایج بهتری کسب نمایند چون استحقاق آن را دارند. 

سیف الله پور در مورد شایعات این روزها مبنی بر برکناری پاشازاده نیز بیان کرد: ما از روز اول که با مهدی پاشازاده کار را شروع کردیم با اعتقاد کامل به او قدم در مسیر آماده سازی گذاشتیم و ایشان را برای چند بازی نیاوردیم. من مطمئنم که پاشازاده این تیم را به سر منزل مقصود می رساند چون از دانش فنی بالایی برخوردار است. امیدوارم حاشیه سازان به دنبال سوژه های دیگری بروند و دست از سر ما بردارند چون مهدی پاشازاده تحت حمایت کامل ما قرار دارد. با تمام احترامی که برای تیم ملوان قائل هستم امیدوارم روند گل نزدن ما در هفته دوازدهم مقابل این تیم شکسته و سیر صعودی ما از این بازی شروع شود. هر چند ملوان همیشه ملوان است چه آن سالها که در لیگ برتر بود و چه امسال که لیگ یک را با 6 امتیاز منفی شروع کرده است، چون تیم هایی مثل ملوان و تراکتور و.... تیم هایی ریشه دار هستند و همیشه تحت هر شرایطی مدعی هستند. 

مدیر باشگاه بادران در مورد جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم گفت: با توجه به اینکه شش هفته به پایان رقابت های نیم فصل نخست مانده ما در نیم فصل دوم به دنبال پر کردن نقاط ضعف خود هستیم و قطعا با نظر آقای پاشازاده بازیکنان مدنظر ایشان را جذب خواهیم کرد. همچنین وحید علی آبادی که در فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شده بود به تازگی به مرز آمادگی رسیده و می تواند در بازی های آینده در تیم ما تاثیر گذار باشد. همچنین با توجه به نتیجه گیری ضعیف تیم طی چهار بازی گذشته، همه اعضای باشگاه را 10 درصد جریمه کردیم که این جریمه به صورت مشروط است و اگر تیم در دیدارهای آتی نتایج قابل قبولی کسب نماید این جریمه برداشته می شود. 

سیف الله پور در پایان در خصوص تبلیغات محیطی و بلیط فروشی مسابقات نیز گفت: سه سال است که در لیگ یک هستیم و هر سال در ابتدای فصل می گویند که وضعیت تبلیغات محیطی را مشخص می کنیم ولی هیچ خبری نیست. امسال نیز در ابتدای فصل اعلام کردند که سازمان لیگ خودش عهده دار این قضیه شده تا منافع باشگاه ها را لحاظ کند.  در حال حاضر و با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ یک هنوز وضعیت تبلیغات محیطی مشخص نشده و اگر این شرایط ادامه پیدا کند دیگر اجازه نمی دهیم تبلیغات را وارد ورزشگاه کنند. بنده به همراه چند تن از مدیران باشگاه ها در حال مشورت و جمع بندی در مورد تبلیغات محیطی هستیم تا بتوانم برای باشگاه ها درآمدزایی داشته باشیم، چون هیچ درآمدی از فوتبال نصیب باشگاه ها نمی شود. حتی بلیط فروشی دست هیئت فوتبال است و از این مورد هم هیج پولی به ما تعلق نمی گیرد! نمی شود که باشگاه ها فقط هزینه کنند و هیچ درآمدی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز