خبرگزاری کار ایران

نباید خودمان را گول بزنیم؛ گرو با تیام قابل مقایسه نیست

برهانی: باید از شفر حمایت کنیم چون با یک باخت دنیا به آخر نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۵۹

مهاجم اسبق استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان و عملکرد وینفرد شفر در فصل جاری صحبت کرد.

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا معتقد است گرو را نمی توان با تیام مقایسه کرد چون از نظر فوتبالی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. با برهانی در خصوص شرایط آبی پوشان و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی تیم صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

استقلال شکست بدی را مقابل سپاهان تجربه کرد؟

به نظر من چون استقلال بازی را باخته همه ایرادهای تیم را می‌بینند، در حالی که استقلال مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت. شما نگاه کنید این تیم اصفهانی بهترین خط حمله لیگ را دارد اما استقلالی‌ها به آنها شانس گلزنی ندادند که این خودش یک نکته مثبت محسوب می‌شود. اما نکته منفی این بازی این بود که آبی‌ها در ورزشگاه آزادی در مقابل هواداران خودی شکست را تجربه کردند و آن تیمی نبودند که هواداران از آنها انتظار داشتند.

این روزها همه به عملکرد بازیکنان خارجی تیم اعتراض دارند؟

الان شما می‌خواهید خارجی‌های استقلال را با خارجی‌های سپاهان مقایسه کنید در حالی که کیفیت آنها خیلی بالاتر از بازیکنان خارجی استقلال است. معمولا بازیکنان خارجی باید یک باری را از روی دوش تیم بردارند اگر غیر از این باشد و کیفیت آنها مثل بقیه باشد جوان‌ها به میدان بروند، بهتر است. البته این بازیکنان خارجی استقلال فاکتورهای دیگری را هم نیز ندارند.

خیلی‌ها معتقدند فصل گذشته تیام به خاطر این در امر گلزنی موفق بود که امید ابراهیمی و سرور جباروف پشت این بازیکن حضور داشتند.

البته این که در کنارت چه بازیکنانی حضور دارند مهم است. اما ما نباید خودمان را گول بزنیم. گرو با تیام قابل مقایسه نیست. تیام هم حفظ توپ خوبی داشت و هم دوندگی بالایی در زمین داشت و هم ضرب توپ فوق‌العاده‌ای داشت در حالی که گرو هیچ کدام از اینها را ندارد.

تبریزی هم نتوانسته بازی‌های خوبش را در ذوب‌آهن تکرار کند.

مرتضی را باید برایش موقعیت درست کنند تا بتواند در امر گلزنی موفق ظاهر شود. در حالی که در بازی مقابل سپاهان وسط زمین در اختیار اصفهانی‌ها بود.

این روزها انتقادات زیادی از عملکرد شفر در استقلال می‌شود؟

شفر نزدیک‌ترین نفر به تیم است و بهتر از همه می‌تواند تصمیم‌گیری کند. ما باید از شفر حمایت کنیم چون با یک باخت دنیا به آخر نمی‌رسد. اگر می‌بینید پرسپولیسی‌ها موفق هستند به خاطر این است که آنها چند سال است کنار هم بازی ‌می‌کنند. آنها فصل گذشته قهرمان شده اند و به همین دلیل اعتماد به نفس خوبی دارند و همین به آنان کمک می‌کند که به فینال آسیا هم راه پیدا کنند.

استقلال باید در جام حذفی به مصاف سایپا برود. نگران این بازی نیستید؟

شرایط جام حذفی متفاوت‌تر است. استقلال همیشه در این مسابقات مدعی اصلی قهرمانی بوده و انگیزه‌هایش برای جام حذفی متفاوت‌تر از دیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز