خبرگزاری کار ایران

راموس- پیکه؛ ضیافتی به صرف اشتباهات مهلک

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۸۴

دو مدافع با تجربه رئال و بارسلونا فصل پراشتباهی را سپری می‌کنند و زیر تیغ تیز انتقادات زیادی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، چهار ماه پیش آخرین باری بود که سرخیو راموس و جرارد پیکه در یک زمین به میدان رفتند. در آن هنگام اسپانیا در جام جهانی مقابل روسیه بازی داشت و این دو، کنار هم در دفاع اسپانیا قرار گرفتند. از آن هنگام تاکنون انتقادات بسیاری از این دو مدافع شده است. پیکه پس از جام جهانی از تیم ملی کناره‌گیری کرد و توجه‌اش را معطوف به کارهای دیگرش کرده است و همین باعث شده که انتقادات از او بالا بگیرد.

باشگاه بارسلونا از فعالیت‌های خارج از میدان پیکه راضی نیست. پیکه وقت زیادی را صرف پروژه‌اش در جام دیویس جدید و دیگر فعالیت‌های تجاری‌اش کرده است و به همین منظور، سفرهای زیادی داشته، از جمله دو سفر طولانی به شانگهای و اورلاندو.

اما چیزی که بیشترین دردسر را برای بارسلونا ایجاد کرده، اشتباهاتی است که او در میدان انجام می‌دهد. پیکه در بازی برابر خیرونا، لگانس و اتلتیک بیلبائو اشتباهات بزرگی داشت و همین باعث شد بارسا در این دیدارها امتیاز از دست بدهد. پیکه در دفاع از خود گفته که مردم دوست دارند ناکامی او را ببینند: «افراد زیادی هستند که منتظرند. آنها مشتاق لحظه‌ای هستند که ما گل بخوریم و تقصیر پیکه باشد. هم مردم شهر مادرید و هم مردم شهر بارسلونا.»

از سوی دیگر، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی اسپانیا هم اوضاع بهتری ندارد. او فصل را خوب شروع کرد و با رفتن کریستیانو رونالدو، زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی‌های رئال مادرید را به عهده گرفت اما اوضاع رئال با خولن لوپتگی خوب نیست و چون راموس یکی از افرادی بود که از آمدن لوپتگی به رئال حمایت کرده بود، حالا او را مقصر ناکامی‌های رئال می‌دانند.

اشتباهات دفاعی رئال ضربه سختی به فصل این تیم زده، به‌ویژه که این تیم در گلزنی هم مشکل دارد و با دریافت گل، به‌سختی می‌تواند آن را جبران کند. همچنین یک بار دیده شد که رگیلون، هم‌تیمی جوان راموس به‌ صورت تصادفی به او ضربه زد و راموس هم در واکنش به او، توپ را مستقیما به سمتش شوت کرد. این کار او از دید رسانه‌ها بی‌ادبی به جوانان باشگاه تلقی شده است.

 

روبن خیمنس

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز