خبرگزاری کار ایران

راموس: بیش از هر زمانی محکوم به پیروزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۶۰

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بر اهمیت ال‌کلاسیکوی پیش رو تاکید کرد و گفت مدافع عنوان قهرمانی بیش از هر زمان دیگری محکوم به برد است.

به گزارش ایلنا، مادرید عصر شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است که با یک بازی بیشتر 11 امتیاز از قهرمان اروپا و اسپانیا پیش است.

راموس گفت: «مسابقه عالی خواهد بود. کلمات زیادی برای توصیف ال‌کلاسیکو وجود ندارد. این بازی کاملا متفاوت است و البته مهم‌ترین بازی جهان. ما بیش از هر زمان دیگری محکوم به بردن این بازی هستیم اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی لالیگا باقی بمانیم.»

رئال با روحیه خیلی خوبی به این بازی می‌آید چون با گل کریستیانو رونالدو توانسته اولین تیمی بشود که از قهرمانی‌اش در جام جهانی باشگاه‌ها دفاع می‌کند و راموس امیدوار است این روحیه بتواند تیم را به پیروزی برساند: «ما بعد از این قهرمانی فرم خوبی داریم و از نظر روانی فوق‌العاده هستیم. ما مشتاق بازی هستیم و تمام این هفته را سخت کار کرده‌ایم بنابراین امیدواریم سه امتیاز بازی را بگیریم تا بتوانیم به تیم‌های بالای خودمان نزدیک بمانیم.»

بازی شنبه آخرین مسابقه رئال در سال 2017 است که توانستند در آن 5 قهرمانی به دست آورند. این بازی ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود و بارسلونا به دنبال سومین برد متوالی در برنابئو است که تا به حال سابقه نداشته.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز