خبرگزاری کار ایران

مهاجری: نور ورزشگاه کم بود/ حضور هواداران نکته مثبت بازی بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۱۱

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و برنامه‌هایی که برای آخر بازی داشتیم را نتوانستیم اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نساجی در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که یک بار دیگر در قائمشهر بازی کردیم. غیر از نتیجه چیزی که برای من ارزش داشت حضور پرشور هواداران بود که فقط تیم خود را حمایت کردند. لذت بردم و دوست دارم همه جا اینگونه باشند.

وی افزود: خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. برنامه‌هایی که برای آخر بازی داشتیم را نتوانستیم اجرا کنیم، چون چند مصدوم داشتیم. موقعیت چندانی به حریف ندادیم و بسته نگه داشتن دروازه در جو قائمشهر نکته خوبی است.

وی درمورد داوری این بازی گفت: در جایگاه نقد نیستم که بگویم ضرر کردیم یا سود کردیم. زمانی که در پدیده بودیم به دلیل نداشتن مدیریت و ضعف‌هایی که وجود داشت داوری ها به ضرر ما بود. امروز هم داوری مشکلاتی داشت که البته در جریان بازی تاثیری نداشت. نور ورزشگاه کم بود و فکر می‌کنم با توجه به پتانسیلی که قائمشهر دارد این موضوع هم باید اصلاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز