خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس در نیمه اول مقابل ذوب آهن متوقف شد / تیر دروازه ناجی سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۰۳

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز جمعه به قضاوت تورج حقوردی و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد و دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافتند.

دیدار تیم ها پرسپولیس و ذوب آهن از هفته سوم رقابت های لیگ برتر در نیمه اول علیرغم موقعیت ها دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که عصر امروز جمعه به قضاوت تورج حقوردی و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافتند.

در وقت اول دو تیم بازی دلچسبی را ارائه نکردند و موقعیت های چندانی روی دروازه ها خلق نشد. تنها موقعیت جدی مسابقه دقیقه ۲۵ با ضربه مهدی رجب زاده روی دروازه پرسپولیس خلق شد که ضربه بازیکنان کهنه کار ذوب آهن به تیر دروازه نیلسون برخورد کرد. یکبار هم ضربه دهنوی را مدافعین پرسپولیس از روی خط دروازه برگشت دادند.

البته پرسپولیسی‌ها هم در دقیقه ۶ توسط رضا نوروزی و در دقیقه ۲۹ توسط امید عالیشاه، موقعیت‌هایی را روی دروازه میهمان اصفهانی خود ایجاد کردند اما نتوانستند از این فرصت ها برای رسیدن به گل برتری استفاده کنند.

سرخپوشان هم در معدود حملات خود یکی دو بار از مدافعین سرسخت ذوب آهن گذشتند ولی در باز کردن دروازه صادقی ناکام بودند.

در نیمه اول کفشگری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دیدار همزمان تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران نیز عصر امروز از ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز با حضور هزار تماشاگر برگزار شد که نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز