خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از جدال بارسلونا – اینترمیلان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۱۱

هیجان‌انگیزترین جدال امشب لیگ قهرمانان اروپا جدال بارسلونا و اینترمیلان در نیوکمپ است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا بدون مسی و اینترمیلان هم بدون ستاره بلژیکی خود امشب در تقابل با یکدیگر در استادیوم نیوکمپ حاضر خواهد شد.

شکستگی دست لیونل مسی بیست و یکمین مصدومیت دوران حرفه‌ای فوق‌ستاره 31 ساله آرژانتینی بود. او در مجموع 80 بازی تیم باشگاهی‌اش را به دلیل مصدومیت از دست داده و انتظار می‌رود در شش تای دیگر هم غایب باشد. در این 80 بازی بارسلونا 48 برد، 17 تساوی و 15 باخت داشته که درصد پیروزی‌اش 60 درصد می‌شود.

روزنامه مارکا در گزارشی مفصل به شرح 21 مصدومیت مسی که نخستین آنها 5 فوریه 2006 در دیدار با اتلتیکومادرید بود و دو هفته بعد او به ترکیب اصلی بارسلونا برگشت و آخرین‌شان بازی شنبه با سویا، پرداخته و آنها را با جزییات و اینکه هر کدام چقدر طول کشیده، آورده. مسی در این مدت در فصل 2009-2008 که فصل اول مربیگری پپ گواردیولا بود و بارسلونا به سه‌گانه قهرمانی دست یافت تا پرافتخارترین فصل تاریخش رقم بخورد، مصدومیتی نداشت همچنین در فصل 2012-2011 و فصل قبل.

ناینگولان، غایب بزرگ اینتر

اینتر روحیه خوبی از هفت برد متوالی در رقابت‌های مختلف دارد بخصوص گل دیرهنگامی که در بازی با میلان زدند و با کمال شایستگی در دربی دلا مدونینا به پیروزی رسیدند اما لوچانو اسپالتی می‌داند شادی تیمش زیاد طول نمی‌کشد چون باید در خانه غولی مثل بارسلونا بازی کنند. مربی اینتر در این بازی راجا ناینگولان را در اختیار ندارد که تایید شده به خاطر مصدومیتش در این بازی حضور ندارد. ایوان پریشیچ و مارسلو بروزوویچ، دو بازیکن تیم ملی کرواسی هم دچار آسیب‌دیدگی خفیف شدند اما احتمالا می‌توانند در این بازی حساس کنار تیم باشند.

آمار بازی بارسا - اینتر

بارسلونا در 13 بازی آخر خانگی‌اش برابر رقبای ایتالیایی شکست نخورده و آخرین بار در آوریل 2003 در نوکمپ به یوونتوس 2 بر یک باخته. بارسلونا بعد از باخت 3 بر صفر برابر بایرن‌مونیخ در 25 تا 27 بازی خانگی‌اش در اروپا به پیروزی رسیده آن هم با زدن 85 گل و دریافت تنها 13 گل.

بارسلونا تا اینجا در لیگ قهرمانان هشت گل زده و همراه با پاری‌سن‌ژرمن گلزن‌ترین تیم اروپا محسوب می‌شود.

اینتر از فصل 2005-2004 نتوانسته سه بازی اول خود در لیگ قهرمانان را ببرد اما در بازی امشب در صورت پیروزی امکان تکرار این رکورد را دارد.

اینتر از سپتامبر 2010 که وردربرمن را 4 بر صفر برد، در 9 پیروزی بعدی‌اش با حریف یک گل اختلاف داشته. در میان 12 تیمی که سابقه 50 پیروزی در لیگ قهرمانان را دارند، اینتر با بردن 32 بازی با یک گل اختلاف از 52 پیروزی با 62 درصد رکورددار است، در حالی که بارسلونا تنها 40 تا از 140 بردش را با یک گل اختلاف به دست آورده و با 29 درصد کمترین پیروزی با اختلاف کمتر از یک گل به این تیم اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز