خبرگزاری کار ایران

نظرمحمدی به فکر چاره باشد؛

بازگشت خونه به خونه به گل نزدن در بازی‌های خانگی

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۳۳

​خونه به خونه بابل بازهم در گلزنی در بازی‌های خانگی ناموفق بود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال خونه به خونه بابل درحالی که در فصول گذشته یکی از زهردارترین تیم‌های خانگی لیگ یک لقب گرفته بود، در این فصل اما نتوانسته در ورزشگاه جدید محل برگزاری این تیم (سیمرغ کیاکلا) عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد.

خونه به خونه از 4 دیدار خانگی خود در این فصل، فقط یک برد به ارمغان آورده است و عجیب‌تر آنکه بابلی‌ها فقط در بازی با بادران که منجر به بردشان شد، موفق شدند گل بزنند. خونه به خونه در هفته اول میزبانی خود، مقابل تیم فجرسپاسی 0-0 متوقف شدو در هفته دوم میزبانی خود نیز 1-0 به پرسپولیس پاکدشت باخت.

آنها در سومین بازی خانگی‌شان مقابل بادران 3-2 برنده شدند و در این هفته نیز مقابل تیم شاهین بوشهر 0-0 کردند تا مجددا به روال عدم گلزنی در بازی‌های خانگی خود برگشت کنند. عدم گلزنی بازیکنان خونه به خونه در 3 بازی خانگی سبب افت حضور هواداران نیز شده است.

البته بابلی‌ها در بازی این هفته مقابل شاهین دو مهاجم اصلی خود یعنی اسماعیل کیانی و رضا آقابابایی را در اختیار نداشتند و چه بسا باحضور یکی از این دو مهره ارزشمند، نتیجه مطلوبی برای آنها رقم می‌خورد. همانگونه که باحضور کیانی در بازی با گل گهر، وی دو گل زد و آقابابایی که در بازی با بادران دبل کرد و سه امتیاز برای خونه به خونه به ارمغان آورد.

به هر حال هواداران خونه به خونه به امید بازی زیبا و گل‌زنی فراوان مهاجمان به ورزشگاه می‌رود. ناامیدی هواداران نسبت به عملکرد تیم یعنی پایان فصل برای آن باشگاه پس، بازیکنان خونه به خونه پیش از ناامیدی هواداران، به دنبال چاره‌ای باشند و با ارائه بازی زیبا و بردهای پیاپی، مجددا شیر خفته را بیدار کرده و آن را سلطان لیگ یک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز