خبرگزاری کار ایران

قرارداد اوسین بولت رسانه‌ای می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۸۶

باشگاه سنترال کاست مارینرز تصمیم گرفت که قراردادی به اوسین بولت، ستاره سابق دوومیدانی ارائه کند.

به گزارش ایلنا، قهرمان المپیک پس از کنار گذاشتن دوومیدانی، تصمیم گرفت به سراغ فوتبال بیاید و به صورت آزمایشی در این تیم استرالیایی حضور یافت. او نمایش‌های خوبی در دیدارهای این تیم به اجرا گذاشت و توانست توجه باشگاه را جلب کند. سرانجام باشگاه مارینرز تایید کرد که پیشنهادی برای بستن قرارداد رسمی و حرفه‌ای به اوسین بولت ارائه کرده‌اند. ریکی سیمز مدیر برنامه دونده جامائیکایی در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرد و گفت: بله! بولت یک پیشنهاد جدی از باشگاه استرالیایی دارد.

ایجنت بولت تایید کرد که این درخواست از سوی شان میلکمپ، مدیر اجرایی باشگاه به او ارائه شده است. وقتی وبسایت اومنی اسپورت از او در این رابطه سوال کرد، او مدعی شد که پیشنهادی ارائه شده ولی این پیشنهاد به خاطر جزییاتش رد شده است.

پیش از دیدار مارینرز مقابل بریسبان رور در لیگ استرالیا، از میلکمپ درباره این موضوع سوال شد و او پاسخ داد: نمی‌توانم جوابی بدهم. می‌خواهم روی بازی تمرکز کنم.

ایجنت بولت اخیرا تایید کرده بود که او پیشنهادهایی از اروپا نیز در اختیار دارد و باید دید که سرانجام سرنوشت او چگونه خواهد شد.

هنوز درباره جزییات این پیشنهاد اطلاعاتی منتشر نشده است. این در حالی است که مایک مولوی، سرمربی سنترال مارینرز از این موضوع بی‌خبر است. پیش از این باشگاه مالتیز والتا یک پیشنهاد دو ساله به قهرمان المپیک دو ۱۰۰ متر داده بود اما بولت آن را رد کرد. دونده جامائیکایی دوست دارد در اروپا پا به توپ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز