خبرگزاری کار ایران

خودم درباره مدیرفنی تصمیم گرفتم؛

کاشانی: مایلی کهن برای تیم امید حاشیه ندارد / باید بین سرمربی و مدیر فنی تعامل باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۰۷

اینکه مایلی کهن و خاکپور درگذشته درتیم فولاد موفق نبوده اند، دلیل قانع کننده ای نیست. شاید شما خبرنگاران نیز در روزنامه ای موفق نباشید اما در رسانه دیگر با قدرت کار کنید.

مدیر تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه محمد مایلی کهن مربی کارنامه داری در فوتبال ایران است، گفت: او نه تنها حاشیه ای برای این تیم نخواهد داشت بلکه تجربیات او می تواند در راه صعود به المپیک کارساز و گره گشا باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی که پس از نشست امروز با مسئوان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولیت تیم امید برعهده من است و خودم تصمیم گرفتم تا مایلی کهن مدیرفنی شود.

به گفته وی، مایلی کهن در تمرینات امروز(دوشنبه) تیم امید در جزیره کیش حضور یافته است.

وی در مورد اختلاف مایلی کهن و کارلوس کی روش عنوان کرد: خوشبختانه ایشان پس از انتصاب به عنوان مدیرفنی تیم امید، مصاحبه ای انجام نداده است و امیدوارم دیگر مشکلی بین این دو مربی ایجاد نشود.

کاشانی با اشاره به اینکه مایلی کهن فرد باتجربه ای است و وظایف خود را به خوبی می داند، عنوان کرد: این مربی در راستای موفقیت تیم های امید و بزرگسالان حرکت می کند تا در راهیابی به المپیک و همچنین جام ملت های آسیا به موفقیت دست یابیم.

مدیرتیم فوتبال المپیک ایران گفت: بهتر است به جای اینکه تمرکزخود را به حاشیه ها معطوف کنیم، همگی به فکر موفقیت تیم های ملی باشیم.

کاشانی گفت: در فوتبال برزیل نیز ماریو زاگالو که تجارب گرانبهایی دارد به عنوان مدیرفنی کار می کند و به همین دلیل نمی توان حضور مایلی کهن در کنار خاکپور را عجیب دانست.

وی با تاکید براینکه محمدخاکپور و محمد مایلی کهن ارتباط خوبی باهم دارند، تصریح کرد: دو مربی باتجربه در کنار هم هستند و به همین دلیل امید زیادی به صعود داریم.

کاشانی در خصوص موفق نبودن خاکپور و مایلی کهن در تیم فوتبال فولاد خوستان، افزود: اینکه در گذشته آنان در تیمی موفق نبوده اند، دلیل قانع کننده ای نیست. شاید شما خبرنگاران نیز در روزنامه ای موفق نباشید اما در رسانه دیگر با قدرت کار کنید.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: به گواه بسیاری از کارشناسان فوتبال، کادر بسیار خوبی را برای تیم امید انتخاب کرده ایم.

وی ادامه داد: این مساله که مایلی کهن در مسایل فنی دخالت می کند به من مربوط نیست و خاکپور باید در موردش نظر بدهد. معتقدم باید بین مدیرفنی و سرمربی تعامل وجود داشته باشد.

این مقام مسئول در خصوص شرایط تیم فوتبال امید گفت: این تیم هم اکنون در اردوی کیش است و قرار است چهارشنبه و جمعه هفته جاری دو دیدار دوستانه برگزار کند.

کاشانی تصریح کرد: برنامه مدونی را برای تیم امید طراحی کرده ایم تا به اهداف مان دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز