خبرگزاری کار ایران

پر قدرت به کارم ادامه می دهم؛

داوری: رفتن من از دوومیدانی شایعه است / حدادی می خواهد با مربی روس کار کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۴۹

اگر قرار بر برکناری‌ام بود آقایان زنگ می‌زنند و به هرحال به نحوی به خودم خبر می‌دادند اما چنین اتفاقی نیفتاده است پس می‌توان ادعا کرد چنین موضوعی صحت ندارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: خیلی وقت است که شایعه برکناری من از ریاست فدراسیون مطرح است ولی این خبر صحت ندارد.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره خبر برکناری خود از سمت ریاست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر قرار بر برکناری‌ام بود آقایان زنگ می‌زنند و به هرحال به نحوی به خودم خبر می‌دادند اما چنین اتفاقی نیفتاده است پس می‌توان ادعا کرد چنین موضوعی صحت ندارد. البته چندی قبل نیز خبرنگار یکی از رسانه ها به من زنگ زدند و این موضوع را به من گفت که همان موقع نیز آن را تکذیب کردم.

وی ادامه داد: خبرنگار آن رسانه به من گفت که از سوی وزارتخانه اعلام شده باید استعفا بدهم اما چنین چیزی منطقی نبود و چنین درخواستی از من نشد و همچنان پرقدرت به کارم ادامه می دهم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد احتمال عدم حضور مربی روسیه‌ای احسان حدادی در ایران بیان داشت: ما تمام اقدامات لازم برای پشتیبانی و مراحل قرارداد با این مربی را انجام داده‌ایم. آقای کیومرثهاشمی هم به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک کمک‌های لازم را انجام دادند حتی با آقای سجادی معاون وزیر ورزش جلسه‌ای را در مورد تعیین اعتبارات دوومیدانی داشتیم که بسیار مفید بود و مشخص شد وزارتخانه توجه ویژه‌ای به ورزش های پایه دارد اما مربی روس به دلیل بیماری حضورش در ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی افزود: مربی روسی احسان حدادی اعلام کرده بعد از مشخص شدن جواب آزمایش های پزشکی اش به ایران می‌آید اما اگر هم نیامد ما روی دو گزینه آلمانی و آمریکایی کار خواهیم کرد البته مذاکراتی با آنها داشتیم ولی خود احسان حدادی علاقه داشت با این مربی روس کار کند. الان برای صمیمی هم قصد داریم مربی روسیه‌ای بگیریم اما در حال بررسی رزومه آن هستیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون تاکید کرد: سومین مرحله اردو تیم‌های ملی از اسفندماه برگزار خواهد شد و احتمالاَ با تصویب کمیته پرتاب یک دوره مسابقات پرتاب در بندر ترکمن خواهیم داشت اما اصلی‌ترین مسابقاتی که پیش رو داریم بازی‌های نوجوانان آسیا و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا در خردادماه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز