خبرگزاری کار ایران

رضا عنایتی: به شفر برای ریسکش در بازی دادن به جوانان تبریک میگویم/ سپاهان بزرگ و محترم است ولی ما استقلال هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۵۸

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و بازی با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی پیشکسوت استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت : خدا را شکر شرایط استقلال نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. مشکلات به وجود آمده در ابتدای فصل باعث شد تیم به لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی نداشته باشد و به نظرم همین موضوع نقش زیادی در عملکرد تیم داشت اما هرچه گذشت، استقلال بهتر و هماهنگ تر شد و نتایج مطلوبی گرفت.

عنایتی در خصوص ترکیب تیم صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: برای هر مربی ادامه کار بدون بهترین بازیکنانش کار دشواریست. امیدوارم هرچه زودتر فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان آماده حضور در مسابقات باشند تا شفر برنامه‌های تاکتیکی بیشتر و بهتری را با حضور این دو برای تیم در نظر بگیرد. ضمن اینکه استقلال باید تمرکز بیشتری در بحث گلزنی و بازیسازی داشته باشد تا شاهد پیشرفت بیشتری در این نقاط باشیم.

مهاجم سابق استقلال در خصوص فرصت دادن به جوانان گفت: باید به شفر تبریک گفت بابت ریسکی که کرده و به جوانان بازی داده است. عملکرد این بازیکن‌ها خیلی خوب بوده و جای زیادی هم برای پیشرفت دارند. اما این بازیکنان باید از فرصتی خوبی که باشگاه بزرگ استقلال به آنها داده، به خوبی استفاده کنند و ظرفیتش را داشته باشند. متأسفانه برخی از بازیکنان جوان در ایران بعد از مطرح شدن، خودشان را وارد حاشیه می‌کنند و بعد از آن هم نابود می‌شوند. بازیکنان جوان استقلال استعداد و ظرفیت بالایی دارند و میتوانند تا سالها استقلال و فوتبال ایران را بیمه کنند.

عنایتی که سابقه حضور در تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد، در خصوص جدال روز جمعه استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم‌های امیر قلعه‌‌نویی همیشه قابل احترام بودند، چه بابت فوتبال خوبی که بازی می‌کنند و چه بازیکنان بزرگی که دارند. اما ما استقلال هستیم و مجموعه تیم باید با این ذهنیت وارد زمین شوند که همیشه باید برنده شوند. مطمئناً شفر از بعد بازی با سایپا کاملاً به بازی با سپاهان فکر کرده و به خوبی برای این بازی برنامه‌ریزی خواهد کرد. من امیدوارم استقلال بتواند با یک بازی زیبا پیروز شود و شرایطش را از این هم بهتر کند.

پیشسکوت باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: پیشکسوتان تیم نباید فقط در زمانی که شرایط تیم خوب است مصاحبه کنند. مهم این است که در شرایط سخت از تیم حمایت شود. به جرأت می‌توانم بگویم که پیشکسوتان یک تیم بیش از 30 درصد در نتایج آن تیم نقش دارند. چراکه بازیکنان صحبت‌های آنها را دنبال می‌کنند و با حمایت‌های آنها انگیزه ‌می‌گیرند. متأسفانه ما در باشگاه‌هایمان روانشناس نداریم تا مشکلات روحی و روانی را برطرف کنند و بازیکنان بواسطه حمایت‌ها و قوت قلبی که پیشکسوتان به آنها می‌دهند انگیزه می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز