خبرگزاری کار ایران

همه نگاه ها به بوداپست/ 5 مدال در انتظار ایران؛ پیش به سوی جدال با آمریکا، روسیه و آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۵۱

5 مبارزه فوق العاده حساس در انتظار نمایندگان‌آزادکار ایران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی جهانی بوداپست مجارستان به آخرین ساعات دومین روز خود رسیده است و در پارت دوم روز، قرار است سه اتفاق مهم رخ دهد. ابتدا از ساعت 18:15 دقیقه برنامه افتتاحیه قرار است به انجام برسد.

در بخش دوم و از ساعت 19:15 دقیقه مسابقات نیمه نهایی 4 وزن دوم امروز که در اوزان 57،‌65، 79 و 92 کیلوگرم هست به انجام می رسند که شامل 8 مسابقه خواهد بود. از این 8 مسابقه دو دیدار با حضور کشتی گیران ایرانی به انجام می رسد. علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم باید به مصاف جیدن کوکس آمریکایی برود و عزت الله اکبری نیز در وزن 79 کیلوگرم رو در روی جبرئیل حسنوف آذربایجانی قرار بگیرد و برای رسیدن به فینال تلاش کند.

همچنین در بخش سوم برنامه های امشب از ساعت 20:30 دقیقه مسابقات رده بندی و فینال 4 وزن 61،74 86 و 125 کیلوگرم به انجام می رسد که سه نماینده ما برای کسب مدال برنز روی تشک خواهند رفت. محمدباقر یخکشی در 61 کیلوگرم  به دیدار جو کولون از ایالات متحده خواهد رفت. سپس حسن یزدانی در 86 کیلوگرم رودر روی داورن کورگلی اف از روسیه قرار می گیرد و در پایان هم پرویز هادی در دسته فوق سنگین پنجه در پنجه انزور خیزیرف روس می اندازد.

اگر 5 نماینده ما که باید با دو کشتی گیر روس، دو کشتی گیر آمریکایی و یک کشتی گیر آذربایجانی مصاف دهند به 5 پیروزی برسیم سه مدال برنز به دست خواهد آمد و دو مدال نقره هم گارانتی خواهد شد که می تواند در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز