خبرگزاری کار ایران

انتقاد آلگری از بازیکنان یوونتوس در بازی با جنوا

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۶۱

ساعتی پیش یوونتوس در خانه برابر جنوا متوقف شد تا برای اولین بار در هفته نهم سری آ امتیاز از دست بدهد و آلگری معتقد است فکر بازیکنانش درگیر بازی با یونایتد در لیگ قهرمانان بوده است.

به گزارش ایلنا، آلگری گفت: اتفاقات خیلی ساده بود. ما بازی را رها کردیم اما جنوا این کار را نکرد و ما به جای اینگه گل دوم را به ثمر برسانیم گل تساوی را دریافت کردیم. این اتفاق نباید رخ می داد زیرا اسکودتو در چنین بازی هایی از دست می رود. در نیمه دوم، ذهن ما درگیر بازی با منچستر یونایتد بود و به خواب رفته بودیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل ناامید بودیم و هیچکدام از این نگرش ها درست نیست. در همه بازی ها با 90 دقیقه حضور در جریان میدان می توان پیروز شد و قبل از ورود به زمین کسب هیچ 3 امتیازی تضمین شده نیست. این نتیجه مایه تاسف است، زیرا ما می توانستیم فشار بیشتری بر جنوا وارد کرده و فاصله را در صدر افزایش دهیم، اما به جای این کار امتیاز از دست دادیم.

او ادامه داد: بازی با منچستر یونایتد بسیار متفاوت خواهد بود زیرا آنها برای پیروزی بازی خواهند کرد و شرایط ما نیز اینگونه است. جنوا امروز به خوبی دفاع کرد و سعی کرد در جریان بازی باقی بماند اما بازی امروز بزرگ ترین نمونه از سکون در جریان بازی در سالهای حضور من در یوونتوس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز