خبرگزاری کار ایران

کری‌خوانی گتوزو برای اینتر پیش از دربی شهر میلان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۴۰

جنارو گتوزو سرمربی موفق این روزهای میلان، پیش از بازی حساس برابر اینتر در دربی دلامادولینا در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، گتوزو با بیان اینکه شاید اینتر دست بالا را داشته باشد اما روسونری از لحاظ کیفی تیم بهتری است، اظهار داشت: اینتر نه تنها روی کاغذ بلکه در زمین هم تیم خوب و قدرتمندی است؛ نتایج آنها در لیگ قهرمانان این را ثابت می کند؛ آنها از لحاظ فیزیکی هم تیم قدرتمندی هستنند و باید مراقب برخی بازیکنان خطرناک آنها همچون ایکاردی و پریشیچ باشیم؛ باید تلاش کنیم تا در بازی استرس نداشته باشیم و بازی خودمان را بکنیم.

سرمربی جوان تیم میلان در ادامه گفت: ممکن است از لحاظ فیزیکی نسبت به اینتر انرژی کمتری داشته باشیم اما در مهارت های فردی بازیکنان وضعیت بهتری از آنها داریم و قطعا از لحاظ فنی هم بهتر هستیم؛ اسپالتی برای مربی جوانی مثل  من همانند یک معلم است، او می داند در  هر لحظه  چه تغییراتی را انجام دهد.

گتوزو در آخر  راجع به بازیکنان هم صحبت هایی را بیان کرد: می دانم برخی عاشق حواشی هستند؛ بله ، ممکن است برخی بازیکنان از من متنفر باشند اما شاید فقط بیست درصد باشد! راجع به هاکان هم امیدوارم همان بازیکنی را در زمین ببینم که در تیم ملی ترکیه بازی کرد؛ بیشتر مواقع با او صحبت می کنم چرا که هاکان کمی مشکلات خانوادگی دارد و بیشتر به این صحبت هانیاز دارد؛ البته من هم  به درست شدن ذهنیت او احتیاج دارم؛ او  زمان سختی را سپری می کند. پس سعی داریم به او نزدیک باشیم. کالابریا یا آباته؟ خواهیم دید، چیزهایی در ذهن دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز