خبرگزاری کار ایران

صنعت‌نفت‌آبادان ۲ - تراکتورسازی ۱|

اولین پیروزی فصل شاگردان سرجیو مقابل تراکتور با درخشش ریکانی

کد خبر : ۶۸۲۸۲۶

زرد پوشان آبادانی اولین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر ایران از ساعت 18:00 امروز دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، طالب ریکانی، جعفر سلمانی و رضا جبیره

تراکتورسازی تبریز:محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده، احسان حاج‌صفی ، دانیال اسماعیلی فر ، مهدی مهدی‌پور ، علی‌رضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا ، احسان پهلوان و لی اروین

عدم حضور تماشگران در این دیدار به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی صنعت نفت و پیکان از جذابیت های نیمه اول کاسته بود تا این که طالب ریکانی در هفدهمین دقیقه بازی با شوتی از راه دور توانست دروازه فروزان را باز کند، نیمه اول این بازی  با همین تک گل به پایان رسید.

اما در آغاز نیمه دوم شاگردان تقوی با تکیه بر حرکات بازیکنانی مانند پهلوان، دژاگه و استوکس حملات خود را برای جبران گل خورده افزایش دادند اما واکنش های خوب شهاب گردان مانع از گلزنی آن ها بود.

در حالی که بازی تا اواسط نیمه دوم با تک گل ریکانی در حال پیگیری بود جاسم کرار به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا میانه میدان کاملا در اختیار قرمز پوشان تراکتور قرار بگیرد.

در دقیقه 74 بازی پاس فوق العاده دژاگه در محوطه جریمه به استوکس آقای گل لیگ برتر رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه گردان کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

اما بلافاصله پس از گل تراکتورسازی بازیکنان صنعت نفت آبادان با حرکت زیبای طالب ریکانی درون محوطه جریمه موقعیتی عالی به دست آوردند و در نهایت رضا جبیره موفق شد توپ سر گردان درون شش قدم را وارد دروازه تراکتور سازی بکند.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل راه به جایی نبرد تا این دیدار با همان نتیجه 2_1 به نفع صنعت نفت آبادان به پایان برسد؛ زرد پوشان آبادان در این دیدار نخستین پیروزی فصل خود در لیگ برتر را به دست آوردند و با در جدول رده بندی  9  امتیازی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز