خبرگزاری کار ایران

پیروانی: تیمی قدیمی و ریشه دار است

جام حذفی مسیر کوتاه تراکتور برای رسیدن به سهمیه آسیا است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۰۲

امیر حسین پیروانی مربی تیم تراکتورسازی با حضور در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پیروانی در خصوص بازی فردا مقابل نفت آبادان گفت: در جلسات متعددی که اول فصل در باشگاه تراکتور برگزار شد هدف‌گذاری‌ هایی برای تیم فوتبال باشگاه صورت گرفت.  موفقیت در جام حذفی به عنوان یکی از اهداف معرفی شد چرا که جام حذفی یک مسیر کوتاه و مطمئن برای کسب سهمیه آسیا به شمار می رود از این رو ما می‌خواهیم یک شروع مطمئن در این رقابت‌ها داشته باشیم. 

وی در ادامه افزود: براساس قرعه تراکتورسازی و نفت آبادان فردا مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند و شاید بتوان گفت حساس ترین بازی مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی است. فردا ممکن است دلایل مختلفی در بازی دو تیم دخیل باشد که یکی از این عوامل می‌تواند شرایط جوی و گرمای هوای محل برگزاری بازی باشد ولی ما تیم تراکتورسازی هستیم و برای این بازی کاملا  آماده هستیم ما یک هفته تمرینات خوب برگزار کرده ایم و تنها مشکلی که داریم عدم حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات است. ما نزدیک به دو هفته است که سه تن از بازیکنان خود را به خاطر بازی دوستانه تیم ملی در اختیار نداریم. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تدابیری بیاندیشند تا تیم‌ها بیش ازین متضرر نشوند. 

مربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی فردا افزود: ما آماده هستیم یک بازی بسیار خوب مقابل تیم نفت انجام دهیم تیم نفت تیم بسیار قابل احترامی است و هواداران پرشوری دارد، امیدوارم فردا همه شاهد یک بازی بسیار خوب از دو تیم باشند.

امیرحسین پیروانی در خصوص جذب ستاره ها در تیم تراکتورسازی گفت: ما تیمی هستیم که با هزینه های معقول تیمی در خور هواداران پرشور تراکتورسازی آماده مسابقات کرده ایم از طرفی ما بازیکنانی را جذب کرده ایم که با وجود ستاره بودن کمک حال جوانان تیم هستند. اعتقاد دارم ما نباید تراکتور را با تیم هایی که یک سال یا دو سال در لیگ برتر بودند و علی رغم جذب ستاره ها به نتیجه نرسیدند مقایسه کنیم چراکه تراکتور قدمت بسیار بالایی دارد تاریخ و سابقه تراکتورسازی هیچ وقت اجازه نمی دهد مشکلاتی از این دست گریبان این تیم را بگیرد چون تراکتور یک تیم کاملا مردمی است هوادارانی که همیشه پشت تیم خود هستند.

وی در خاتمه عنوان داشت: در بازی هفته اول بیش از ۶۰ هزار هوادار از تیم ما حمایت کردند و این حمایت در فوتبال کشور مثال زدنی است، من خوشحالم بازیکنانی به این تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند الگوی بسیار مناسبی برای جوانان تیم باشند، بازیکنانی که می‌خواهند مسیر رو به رشدی داشته باشند. تاثیرات رفتاری و اخلاقی این بازیکنان در تمرینات تیم کاملاً مشهود هست و به این امر مطمئن هستم که این تیم آینده بسیار درخشانی دارد و قطعا موفق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز