خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های گلزن محبوب تراکتورسازی؛ از حضور در تیم ملی تا قهرمانی با تی‌تی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۹۳

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی باشگاه تراکتورسازی با چهار گلی که وارد دروازه استقلال خوزستان کرد، درصدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، او حالا مدعی اول آقای گلی است و اگر به همین منوال ادامه دهد، شاید رکورد گلزنی در فوتبال ایران را هم بشکند. او در 8 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، 7 گل به ثمررسانده است. استوکس پیش از ترک ایران با ما گفت و گو می‌کند.

در هفته‌ای که گذشت تو به تنهایی 4 بار برای تراکتورسازی گل زدی. حالا 7 گله شدی و در صدر جدول گلزنان قرارداری. چه حسی داری؟

 خیلی خوشحالم چون برای یک مهاجم چیزی بالاتر از گلزنی نیست. من پول می‌گیرم که گل بزنم. الان بهترین حس را دارم که مسوولیت هایم در تراکتورسازی را خوب انجام دادم. برای یک مهاجم این شیرین ترین حس است.

به آقای گلی ایران امیدواری؟

 هفته‌های زیادی تا پایان فصل مانده و با هیچ منطقی نمی‌شود گفت که من آقای گل ایران می‌شوم اما تلاشی جز این ندارم. دوست دارم همینطور گل بزنم و آقای گل ایران شوم.

ظاهرا مهاجمان آماده‌ای هم رقیب تو نیستند.

 نمی‌شود اینطور گفت چون هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی است اما من تلاش می‌کنم پی در پی گل بزنم. حقیقت این است که من هرچه گل می‌زنم پر انگیزه‌تر می‌شوم.

تو بازیکنی بودی که با توشاک به جمع تراکتوری‌ها اضافه شدی. با رفتن او ممکن است که آینده ات در تراکتورسازی تغییر کند؟

 بله، من با آقای توشاک به تراکتورسازی ملحق شدم اما او سرمربی است و من بازیکن. ایشان تصمیم گرفت با تراکتورسازی ادامه ندهد و من برای تصمیم ایشان ارزش و احترام قایلم اما این دلیل نمی‌شود که در قراردادم با تراکتورسازی تاثیری ایجاد شود. من بازیکن این باشگاه هستم و تعهد دارم.

رابطه ات با تقوی چه طوراست؟

 آقای تقوی همان زمان هم که توشاک سرمربی بود، کارهای تمرینی را به عهده داشت و حالا که توشاک رفته سعی می‌کند بیشتر روی مسائل روحی و روانی با بچه‌ها کار کند. ایشان از لحاظ علمی مربی با دانشی هستند و این از نوع بیان شان کاملا مشخص است. البته هیچ کس در تراکتورسازی منکر بزرگی آقای توشاک نیست و من برای ایشان هر جا که هستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

در تبریز همه چیز برای تو خوب پیش می‌رود؟ بخصوص وقتی که در شهر قدم می‌زنی.

 از وقتی به تبریز آمدم فوتبالم رشد کرد. من به چنین فضایی احتیاج داشتم. اینجا مردم فوق‌العاده‌ای دارد. خیلی به من انرژی می‌دهند. در شهر که قدم می‌زنم رفتار آنها خیلی با من مهربانانه است. من در این مدت 3 بار شهر را گشتم و عکس‌ها و خاطرات بسیار خوبی با مردم دارم. امیدوارم جواب محبت‌های آنها را با بازی‌های خوب بدهم.

خبری با این مضمون که تیم ملی ایرلند تو را می‌خواهد شنیده می‌شود. احتمال دارد به تیم ملی کشورت بروی؟

 برای یک بازیکن بهترین اتفاق دعوت شدن به تیم ملی کشورش است. اگر من را دعوت کنند با کمال میل می‌پذیرم و می‌روم اما نظر نهایی را سرمربی تیم ملی ایرلند می‌دهد. من آماده ام.

کی از ایرلند بر می‌گردی؟

 مرخصی 4 روزه دارم. زمان خوبی است تا دیداری با خانواده‌ام داشته باشم. به زودی برمی‌گردم تبریز.

گفتگو: حبیب چرندابی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز