خبرگزاری کار ایران

در جلسه وزیر ورزش با کانون مربیان فوتبال چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۶۵

وزیر ورزش و جوانان امروز با اعضای کانون مربیان فوتبال گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با کانون مربیان فوتبال ایران دیدار کردند.

یاوری در این دیدار گفت: همین که سلطانی فر تمام اعضا را به اسم می شناسد و به برنامه های کانون اهمیت می دهد نشانه بسیار خوبی است. از وزیر می خواهیم کانون و تجربه های اعضای آن را بازوی فکری خود بداند.
بهمن فروتن گفت: مربیان نباید در ورزش و فوتبال کشور غریبه باشند خوشحالم که در دوره جدید وزارتخانه کانون و مربیان را به رسمیت می شناسد و اینجا خانه ماست. ما منتقد دلسوز فدراسیون هستیم و خوشحالم اینجا گوش شنوایی هست.
نادر فریاد شیران عنوان کرد: مسعود سلطانی فر فوتبال را می شناسد و می فهمد. این موضوع مربوط به امروز نیست. فدراسیون فوتبال بایستی کانون و اعضای آن را از خود بداند و به انتقادات آنها توجه کند.
حسین فرکی اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم باشگاه های ریشه دار را احیا کند. امروز تیم های سازنده پاس و نفت کجا هستند؟ تقاضای من این است که زمینه ای ایجاد کنید تا فوتبال کشور از تجربه ما بهره مند شود.
مظلومی گفت: مربیان و بزرگان ذخایر فوتبال ایران هستند. الان ارتباط بهتری را برای حمایت از تیم های ملی و ساختار فوتبال نیاز داریم وزیر برای فوتبال وقت می گذارد و این موضوع مهمی است.
نکیسا اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با حضور تاج به جوانان اهمیت داد و سیاست خوبی را در پیش گرفته است. زمینه حضور مربیان جوان را ایجاد کرده و خوشحالم وزارت ورزش و جوانان به المپیاد ها و پرورش نوجوانان و جوانان اهمیت می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز