خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه

ایران 2 - 1 بولیوی / برد خفیف شاگردان کی روش مقابل چشم بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۴۴

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیداری که زنان برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه آمده‌اند، برابر بولیوی به میدان رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌ دوستانه به میزبانی ورزشگاه آزادی تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی به میدان رفت و به برتری دو بر یک دست پیدا کرد. گزارش این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

در نهایت این دیدار با برتری شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید.

دقیقه 84: علی کریمی فرصت پیدا کرد تا با نظر کارلوس کی روش جانشین امید ابراهیمی شود.

دقیقه 80:  علیرضا بیرانوند در دو مرحله ضربه خطرناک مهاجم بولیوی را مهار کرد و دچار مصدومیت شد که با حضور کادر پزشکی تیم ملی مشکل او برطرف شد.

دقیقه 78: مهدی طارمی از زمین مسابقه خارج شد و علی قلی زاده به جای او وارد میدان شد.

دقیقه 61: احسان حاج صفی در چند قدمی دروازه با ضربه‌ی سر بی دقت فرصت مناسب گلزنی پس از دفع ناقص سنگربان بولیوی را از دست داد.

ایران 2 - 1 بولیوی / مهدی ترابی، دقیقه 63: پاس عمق اشکان دژاگه موجب شد تا اشتباه مدافع بولیوی توپ به مهدی ترابی برسد و او با ضربه‌ای حساب شده دومین گل ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 55: پاس عرضی مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعان مقابل مجید حسینی قرار گرفت اما ضربه پرقدرت او به سکوهای پشت دروازه رسید.

دقیقه 54: مهدی طارمی فرصت عالی گلزنی در محوطه جریمه بولیوی را با ضربه‌ای کم دقت هدر داد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

* پس از باز شدن دروازه تیم ملی ایران یکصدار در اقدامی عجیب سیدجلال حسینی را تشویق کردند که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور نداشته است.

ایران یک - بولیوی یک: شماره 20 بولیوی با ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه ایران دروازه علیرا بیرانوند را باز کرد. 

دقیقه 46: ملی پوشان ایرانی نیمه دوم بازی را هم هجومی آغاز کردند اما ضربه سر طارمی با اختلاف به اوت رفت.

* کریم انصاری فرد، اشکان دژاگه، مهدی ترابی و مسعود شجاعی با شروع نیمه دوم جانشین

نیمه اول دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

دقیقه 42: ضربه پرقدرت جهانبخش در چارچوب دروازه حریف جای نداشت و بی ثمر راهی اوت شد.

دقیقه 30: شوت سردار آزمون در محوطه جریمه بولیوی پس از برخورد به مدافعان با ضربه جهانبخش به تور دروازه چسبید اما گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقیقه 26: شوت محکم مهدی طارمی با واکنش به موقع دروازه بان بولیوی راهی کرنر شد.

دقیقه 23: علیرضا جهانبخش فرصت مناسبی برای به ثمر رساندن دومین گل در این بازی داشت که سانتر از کناره‌ها با فرصت کم از مقابل او به اوت رفت.

دقیقه 21: ضربه ایستگاهی سامان قدوس که قصد گلزنی داشت با فاصله زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

ایران 1 - 0 بولیوی - علیرضا جهانبخش، دقیقه 17: روی پرتاب اوت دستی و تعلل مدافعان بولیوی، توپ به جهانبخش رسید که در مرحله اول ضربه سر او دفع شد اما در برگشت او با ضربه آرام موفق به گلزنی شد.

دقیقه 8: حمله خطرناک روی دروازه ایران با دخالت بیرانوند پایان یافت اما مهاجم بولیوی که احساس درد می‌کرد توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفت.

دقیقه 2: ضربه سر مهدی طارمی روی سانتر سامان قدوس با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد تا ایران این بازی را هجومی آغاز کند.

* بازی به علت فوت مجری فقید بهرام شفیع با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

تیم ملی کشورمان در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس،‌ مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به میدان رفت.

بولیوی هم با گویلرمو ویسکارا، لوئیز هاکوئین، خوآن گابریل والورده، خوزه مانوئل ساگردو، اسکار ریبرا، دیگو وایار، اروین ساودرا، لئونل خوستینیانو، هنری واکا، رودی کاردوسو، گیلبرت آلوارز در این دیدار حاضر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز