خبرگزاری کار ایران

به بهانه آماده سازی تیم ملی در راه جام ملت ها/ 4 سال پیش چگونه بودیم؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۷۹

تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های سال 2015 فقط دو مسابقه دوستانه انجام داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در راه رقابت های جام ملت های آسیا بعد از بازی دوستانه مقابل ازبکستان درتاشکند که منجر به برتری 1-0 شد حالا باید در دومین دیدار به مصاف بولیوی برود.

شاگردان کی روش باید ماه اینده هم با تیمهای ونزوئلا و ترینیداد و توباگو پیکار کنند و احتمال دارد در امارات هم دیدار یا دیدارهایی تدارک دیده شود. اما بهتر است سری به دوران بعد از جام جهانی 2014 و قبل از جام ملت های آسیا در سال 2015 بیندازیم. جایی که ملی پوشان برای رفتن به استرالیا و آغاز رقابت با رقیبان خود در جام ملت ها فقط و فقط دو مسابقه دوستانه انجام دادند.

یک مسابقه با کره جنوبی بود که در تاریخ 27 مهرماه 1393 در ورزشگاه آزادی انجام شد و سردار آزمون زننده تک گل بازی بود. در ادامه هم تیم ملی در استرالیا به مصاف عراق رفت و با تک گل سردار آزمون به پیروزی رسید و سپس به استقبال مسابقات رفت.

حالا دوباره به آماده سازی تیم ملی و بازی های دوستانه اشکالاتی گرفته می شود اما 4 سال قبل اوضاع به مراتب بدتر بو و ملی پوشان با دو بازی در برابر تیمهای آسیایی به مسابقات پا گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز