خبرگزاری کار ایران

خوش به حال مستر CQ / نود روز تا استارت قهرمانی با این 8 ستاره

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۹۲

چند ستاره تیم ملی ایران در خارج از کشور بازی های فوق العاده ای را به نمایش می گذارند.

به گزارش ایلنا، دومین اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملت های آسیای 2019 در جریان است و ملی پوشان زیر نظر کارلوس کی روش خود را آماده می کنند. در همین راستا هم روز 24 مهرماه دیداری دوستانه مقابل بولیوی به انجام می رسد.

91 روز تا مسابقه ایران و یمن باقی مانده است. جایی که ملی پوشان باید اولین دیدار خود را در جام ملت ها انجام دهند. انتظارات از تیم کی روش مشخص است و بعداز حدود 8 سال کار کردن، چیزی جز قهرمانی نمی تواند فوتبالدوستان ایرانی و همچنین خود کارلوس را راضی کند.

علی رغم آماده سازی نه چندان فوق العاده ملی پوشان، نکته دلگرم کننده این روزها که امید می رود تا شروع مسابقات هم ادامه دار باشد وضعیت ایده آل بازیکنان لژیونر است. تردیدی وجود ندارد که این نفرات در تیمهای حاضر در این رقابت ها نقش غیر قابل انکاری ایفا می کنند و امیدهای اصلی کشورهایشان به حساب می آیند.

بازیکنان فعال در خارج از کشور در فوتبال ایران چند سالی است بعد از حضور کی روش شدت گرفته و حالا تعداد آنها به نفرات داخلی می چربد و این یک نکته حائز اهیمت به حساب می آید. اکثر آنها در تیمهای باشگاهی خود هم شرایط قابل قبول و رو به پیشرفتی دارند که شور و شوق ها را افزایش داده است.

اما لژیونرهای فوتبال ایران. عده ای از بازیکنان ایران در بهترین وضعیت خود به سر می برند و روندشان رو به رشد است اما الباقی نفرات وضعیت مناسب و ثابتی ندارند.

امیر عابدزاده:

بعد از اینکه در هفته های پایانی فصل پیش جای ثابتی در ترکیب به دست آورد دیگر آن را از دست نداد. با اینکه در دو بازی قبل نتوانست کلین شیت کند و تیمش شکست خورد اما بازهم روزهای خوبی را پشت سر می گذراند. او مقابل ازبکستان هم گلر تیم ملی بود.

مرتضی پورعلی گنجی:

دیر انتخاب کردن تیم جدیدش نگرانی ها را درباره آینده اش زیاد کرده بود اما با پیوستن به یوپن بلژیک نشان داد که اهداف مشخصی را دنبال می کند. مرتضی در ترکیب تیم ماکلله جا افتاده و حتی یک گل را هم به ثمر رسانده است.

سید مجید حسینی:

تنها بازیکنی که از جمع سرخابی ها جدا شد و توانست پیشرفت قابل توجهی داشته باشد همین بازیکن است. سید مجید در 5 بازی ترابوزان در این فصل فیکس بوده و به میدان رفته که حاصل آن 13 امتیاز بوده است. او در قلب خط دفاعی تیمش یک نقطه آرامش بخش به حساب می آید.

سعید عزت اللهی:

سرانجام روستوف را ترک کرد و به چمپیونشیپ انگلستان رفت. زودتر از تصور خیلی ها فیکس شد و در هر سه مسابقه ای که تا الان به میدان رفته بهترین یا حداقل یکی از بهترین های تیمش بوده و در بین هواداران هم جای خوبی برای خودش دست و پا کرده است.

سردار آزمون:

سردار اگر حاشیه را کنار بگذارد همین می شود که در این فصل رخ داده است. هم خودش را بالا می کشد و هم تیمش را. شماره 20 پرحاشیه فوتبال ایران که دبواره قصد بازگشت به اردوی تیم ملی را دارد در این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه 4 گل زده و 4 پاس گل داده و موثرترین مهره تیمش به حساب می آید.

علیرضا جهانبخش:

برند لژیونرهای فوتبال ایران که در این فصل برای تیم برایتون در لیگ برتر انگلستان به سر می برد نمایش درخشانی نداشته اما سرانجام در این هفته توانست نخستین بازی خود را به صورت فیکس در برابر وستهم انجام دهد و تیمش هم با یک گل به برتری رسید. به نظر می رسد علیرضا بتواند در ادامه رقابت ها نیز شرایط بهتری برای خودش فراهم کند. او در آلکمار هم کمی طول کشید تا جایگاهش ثابت شد و شاید نیاز به اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب تیم انگلیسی دارد.

سامان قدوس:

شاید آماده ترین لژیونر حال حاضر ایران او باشد. اولین فوتبالیست ایرانی حاضر در لوشامپیونه این روزها لشگر یک نفره آمیان است. او با لباس این تیم سه گل زده و دوپ اس گل داده و تقریبا روی نیمی از گل های تیمش تاثیر گذار بوده است. گل 35 متری او مقابل دیژون تیمش را از انتهای جدول جدا کرد و نقل محافل شد. همه منتظر حضور فیکس سامان در جام ملت ها هستند.

مهدی طارمی:

بااینکه برخی از پیشکسوتان فوتبال قطری از او انتقاد کردند اما طارمی در این فصل از رقابت های لیگ ستارگان یکی از بهترین های تیمش بوده است. شماره 9 ایرانی الغرافه در این هفته هم یک پاس گل داد و هم یک پنالتی گرفت تا در خارج کردن تیمش از بحران نقش فوق العاده ای ایفا کند.

×××××××××××

در کنار این لژیونرهای آماده نفراتی چون میلاد محمدی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، علی قلی زاده، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، صادق محرمی و وحید امیری وضعیت چندان باثباتی ندارند. چند نفر از آنها گه گاه چشمه هایی را در تیمهای باشگاهی خود نشان داده اند اما هنوز به آن ایده آل ممکن نزدیک نشده اند و یا دچار مصدومیت شده اند. باید دید تا شروع مسابقات چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز