خبرگزاری کار ایران

پادوانی:با خودم کلنجار می روم که دوباره به استادیوم بیایم!

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۴۲

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال این روزها مشغول ساخت مستندی از زندگی این روزهای خودش در کشور ایران است. چند مستندساز برزیلی به ایران آمده‌اند تا از این اتفاق پرده بردارند.

به گزارش ایلنا، لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال این روزها مشغول ساخت مستندی از زندگی این روزهای خودش در کشور ایران است. چند مستندساز برزیلی به ایران آمده‌اند تا از این اتفاق پرده بردارند. با پادو درخصوص شرایط استقلال و خودش و همچنین زمان حضورش در کشور برزیل صحبت کردیم.

استقلال در فاصله 5 روز دو بازی سنگین با مسجدسلیمان انجام داد. در این خصوص چه نظری دارید؟

استقلال دو برد ارزشمند را کسب کرد. بردهایی که هر دو برای تیم خیلی مهم بود. در جام حذفی که استقلال به جمع 8 تیم پایانی رسید، در لیگ هم باعث شد چند رده به بالای جدول صعود کند. نکته مهم این بود که در هر دو بازی استقلال 10 نفره شد اما با تلاش بازیکنان توانست 2 برد باارزش را کسب کند.

چه نظری درخصوص تیم نفت مسجدسلیمان دارید؟

تیم بسیار خوبی است. آنها از قدرت هوادار برخوردار هستند و همین باعث می‌شود که تیم‌هایی که به مسجد سلیمان می‌روند کار سختی در پیش داشته باشند. در واقع باید بگویم آنها تیم شایسته‌ای بودند.

به نظر می‌رسد امسال هم جام حذفی برای استقلال مهم باشد؟

قطعا باید همین طور باشد. استقلال مدافع قهرمانی است و باید هم از این عنوان دفاع کنیم. جام حذفی مسیر راحت تری برای حضور در آسیاست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در کنار لیگ، در این جام هم مدعی باشیم.

استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

خب ابتدای مسابقات بود. تیم نیاز به هماهنگی داشت. خیلی از بازیکنان از تیم جدا شده بودند و باید جایگزین‌های آنها پیدا می‌شد. اما یک چیزی که الان مرا خوشحال می‌کند جوانان بسیار خوبی هستند که در تیم وجود دارند. اینها آینده‌های استقلال هستند. البته هنوز هم دیر نشده 22 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال می‌تواند اختلافش با صدر جدول را جبران کند. البته در لیگ ایران فاصله تیم‌ها با یکدیگر زیاد نیست و می‌توان با یک برد چند رده صعود کرد.

خیلی وقت است به استادیوم آزادی نیامده‌اید.

خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. با خودم کلنجار می‌رم تا دوباره به ورزشگاه آزادی بیایم. بودن در کنار تماشاگران استقلال حس خوبی به من می‌دهد، شاید باور نکنید هر روز که آنها را در خیابان می‌بینم از لطف آنها بهره‌مند می‌شوم و همین باعث می شود که انگیزه‌ام برای بهبودی هرچه زودتر بیشتر شود.

از شرایط خودت چه خبر؟

خدا را شکر نسبت به قبل خیلی بهتر شده ام. کم کم در حال ایستادن هستم. باید از پزشکان استقلال و هلال احمر تشکر کنم که برای بهبودی هرچه زودتر من تلاش می‌کنند. خیلی دوست دارم زودتر بهبودی‌ام حاصل شود.

به برزیل سفر نمی‌کنید؟

الان نزدیک به یک سال است که به کشورم نرفته‌ام و به خاطر این مصدومیت در ایران مانده ‌ام اما احتمالا به زودی بتوانم با کمک پزشکان چند روزی را به کشورم سفر کنم البته این روزها جمعی از دوستانم به ایران آمده‌اند تا یک مستند از اتفاقاتی که برایم در ایران می‌افتد، تهیه کنند. می‌خواهم با آنها از افتخارات استقلال بگویم و این‌که این تیم چه هواداران بامعرفتی دارد. به آنها گفته‌ام استقلال در آسیا افتخارات زیادی دارد و آنها هم خیلی دوست دارند یک بار در ورزشگاه آزادی در بازی استقلال حضور داشته باشند. شاید من هم با آنها به ورزشگاه رفتم .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز