خبرگزاری کار ایران

اشتباه تکراری را تکرار نکنید

تناقض‌های مدیرعامل استقلال درباره سیدحسین حسینی

کد خبر : ۶۷۹۰۱۴

حمله تند و صریح سرپرست استقلال به حسین حسینی جای تعجب داشت و برای بعضی‌ها غیرقابل باور بود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی اقدام و اعتراض دروازه‌بان استقلال را با اعتراضی سخت‌تر جواب داد تا شاید اقتدار مدیریت خود را نشان دهد اما در لابه‌لای صحبت‌هایش تناقض‌هایی دیده می‌شد که باور همان حرف‌ها را برای خود استقلالی‌ها هم سخت می‌کرد. فتحی وقتی به‌جای افتخاری روزهای اول مدیرتش را تجربه می‌کرد برای نشان دادن اقتدار خود جملاتی را در برابر بند قرارداد فرشید اسماعیلی به‌کار برد که برای خیلی‌ها نامانوس بود و بعد از چند ساعت مجبور به عقب‌نشینی و اصلاح کلمات خود برابر هافبک استقلال شد، حالا او برای ساکت کردن حسین حسینی از قرارداد حرفه‌ای و نظم صحبت می‌کند و از گذشته‌ها مثال‌هایی می‌آورد که با قضیه رحمتی- حسینی تفاوت‌های آشکار و اساسی دارد.

فتحی می‌گوید که بازیکن وقتی پول حرفه‌ای می‌گیرد باید حرفه‌ای هم رفتار کند! اما کدام پول حرفه‌ای؟ حتما سرپرست استقلال می‌داند که سال قبل این تیم پس از قهرمانی در جام حذفی، بخشی از حقوق همه بازیکنانش را تبدیل به حواله‌ای برای ٧ ماه بعد کرد. یعنی بازیکنان استقلال حقوق سال گذشته را انتهای امسال می‌گیرند. فتحی رفتار حرفه‌ای از بازیکنان می‌خواهد ولی باشگاه رفتاری حرفه‌ای درباره تعهدات خود ندارد و اعتراض در این موارد را هم برنمی‌تابد.

فتحی می‌گوید حجازی و رشیدی همزمان در استقلال بازی می‌کردند و هر ۵ بازی یکی از این ستاره‌ها درون دروازه می‌ایستاد ولی کسی اعتراضی نداشت. اگرچه در آن دوران هم اعتراض‌ها تند و جدی بود اما فارغ از این، آیا همین قانون ۵ بازی برای رحمتی-حسینی هم اعمال شده؟ حسینی درست یا غلط، به‌واسطه آمادگی رحمتی نیمکت‌نشین است اما قیاس گذشته استقلال و شرایط امروز کاملا نادرست است، حتی خود فتحی هم این قیاس را باور ندارد. فتحی مورد طالب‌لو و رحمتی را هم وارد این ماجرا کرده ولی طالب‌لو هم آن زمان شانس بازی داشت و اعتراض و انتقاد رسانه‌ای هم همیشه بود اما فتحی برای اینکه به حسین حسینی ضرب شست از اقتدار مدیریتی خود نشان دهد با عکس‌العمل شدیدتری جوابش را می‌دهد.

باید دید کمیته انضباطی باشگاه استقلال بر اساس کدام مبنا و معیار و مصوبه‌ای می‌خواهد حسینی را جریمه کند؟ باشگاهی که حتی مبنا و معیار دقیقی در قراردادهای خود ندارد، کدام مصوبه انضباطی را می‌خواهد اجرا کند؟ حتی فتحی هم می‌داند که اخراج حسینی غیرممکن است و این عمل کمتر از رفتاری نیست که افتخاری و توفیقی با مجتبی جباری کردند و در نهایت باشگاه استقلال مجبور شد خسارت اشتباه آنها را پرداخت کند. تناقض‌های فتحی تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند و بازیکن خودشان را که شاید روزی به کارشان بیاید، تا کی این‌چنین تحت فشار می‌گذارند. البته فتحی قبل از این هم گفته بود که تا پایان سال در خدمت حسین حسینی است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز