خبرگزاری کار ایران

این بازیکنان خارجی به درد نمی خورند

روشن:جای حاجیلو بودم با گرو برخورد می کردم. /این کمیته فنی به استقلال کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۵۸۹

روشن مدعی است نیمکت استقلال آرامش لازم را ندارد و این در ادامه راه به آبی‌پوشان لطمه خواهد زد

به گزارش ایلنا، حسن روشن یکی از بزرگترین پیشکسوتان تاریخ استقلال است .وی مدعی است نیمکت استقلال آرامش لازم را ندارد و این در ادامه راه به آبی‌پوشان لطمه خواهد زد. با روشن در خصوص شرایط این روزهای استقلال، ناراحتی حسینی از نیمکت نشینی و همچنین رفتارهای شفر بر روی نیمکت همکلام شدیم.

بازی استقلال را دنبال می‌کنید؟
این بازی آخر این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را تماشا کردم بچه‌ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند. جوان‌های خیلی خوبی در این تیم وجود د ارد که اگر به آنها بها داده شود می‌توانند آینده استقلال را تضمین کنند.

فکر می‌کنید مشکل این روزهای استقلال کجاست؟
مشکل این روزهای استقلال نیمکت ناآرام است که این تیم را دچار مشکل کرده است. جو متشنجی که روی نیمکت وجود دارد که باعث شده تمرکز کافی وجود نداشته باشد. حاجیلو سرمربی را آرام می‌کند سرمربی کادرش را به روی نیمکت فرا می‌خواند و همین باعث شده که جو خوبی روی نیمکت وجود نداشته باشد.

عملکرد خارجی‌های استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
با این خارجی‌ها یک نان سنکک هم به شما نمی‌دهند این بازیکنان اصلا به درد نمی‌خورند. قرار است این بازیکنان بیاوریم و روی نیمکت بنشنانیم بهتر است بازیکنان جوان را بیاوریم حداقلش این است که این جوانان بعد از چند سال به درد فوتبال خودمان می‌خورند.

حسین حسینی از نیمکت‌نشینی در استقلال دلخور و حتی واکنش‌هایی را هم به این مساله داشته است؟
من تلفنی با او صحبت کردم و حتی نصیحتش کردم که به فکر آینده فوتبالش باشد پارسال او را بازی دادند عملکردش خوب بود و توانست رکورد بزند همین باعث شد او کمی سطح توقعش بالا برود. حسینی می‌تواند حداقل 15 سال درون دروازه استقلال قرار بگیرد فقط باید کمی تمرکزش را برای فوتبالش بگذارد.

خبر دارید که گرو بازیکن خارجی استقلال در زمان حضور این تیم در اهواز قصد زدن اصغر حاجیلو سرپرست تیم را داشته است؟
این ضعف حاجیلو بوده است که بازیکن چنین کاری را می‌خواسته انجام بدهد من جای حاجیلو بودم با وی برخورد می کردم. برای شفر هم همین قضیه صدق می‌کند. افتخاری باعث شد شفر پررو شود او حق توهین کردن به هیچ کس را ندارد کار او فنی است و باید تمرکزش را روی این مسائل باشد. 18 سال پیش بود که به الاهلی امارات آمد 10 ماه آنجا بود که تیم چهارم شد انداختند بیرون اما ذره‌ای بی‌احترامی به هیچ کس نکرد اما الان کنار زمین سوت می‌زند به نیمکت پرخاشگری می‌کند و هیچ کس هم هیچ چیزی به او نمی‌گوید این ضعف مدیران است که باعث می‌شود مربیان هر کاری دلشان می‌خواهد انجام دهند.

کمیته فنی استقلال هم تشکیل شده چه نظری در این باره دارید؟
جوانان خوبی به کمیته فنی استقلال آمده‌اند که این برای آینده این تیم مفید خواهد بود اما مهمترین مساله در این بین این است که آنها بتوانند قدرت خود را به کادر فنی نشان بدهند. شفر به خوبی نقش کمیته فنی را درک می‌کند اما اگر اعضای این کمیته ضعیف کار کنند قطعا شفر بر روی آنها سوار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز