خبرگزاری کار ایران

وینگو رو در روی شیر فرهاد؛

ملوان - گل گهر؛ جنگ شمال و جنوب زیر رگبار انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۵۱

هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی چهارشنبه برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای حساس هفته، گل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی انزلی میهمان ملوان بندر انزلی است.

به گزارش ایلنا، ملوان انزلی که از ۶ بازی خود سه پیروزی و سه تساوی و ۱۲ امتیاز کسب کرده اما به دلیل حذف سیاه جامگان از جدول مسابقات و ۶ امتیاز منفی فیفا فعلا با ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده است. 

انزلی چی ها تا اینجای کار به هیچ تیمی باج نداده اند و در مقابل باخت هایشان عدد صفر قرار دارد. شاگردان پورغلامی در این فصل فقط ۳ گل دریافت کرده اند و به عنوان یکی از محکم ترین خطوط دفاعی شناخته می شوند. 

ملوانان البته در دیدارهای سخت پیروز نبوده اند و مقابل قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر و پرسپولیس پاکدشت به تساوی دست یافته اند و توانسته اند بر تیم های انتهای جدولی خونه به خونه بابل، سیاه جامگان و مس رفسنجان پیروز شوند. زمین گل آلود، هوای ابری رگباری انزلی، ورزشگاه خالی از تماشاگر به دلیل محرومیت انزلی چی ها و نبرد چقرهای بد بدن از ویژگی های بازی عصر چهارشنبه ملوان و گل گهر سیرجان است.

در آن سوی میدان گل گهری قرار دارد که تشنه پیروزی در این دیدار است. سیرجانی ها که دو هفته قبل بازی خود را به آلومینیوم اراک واگذار کردند و هفته گذشته استراحت داشتند با هدف و انگیزه حفظ نام خود در جمع مدعیان صعود، پا به میدان انزلی می گذارند. خط حمله زهردار گل گهر و حضور پیمان رنجبری در نوک حمله آنها جرات حمله بی مهابا را از ملوانی ها خواهد گرفت و به نظر می رسد بازی پایاپایی از دو تیم شاهد باشیم.

گل گهر از پنج بازی خود سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کرده است و با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم با ۱۱ گل زده بیشترین گل زده در بین تیم های لیگ یک را دارد. 

جدال ملوان و گل گهر از بازی های مهم و ۶ امتیازی هفته محسوب می‌شود.

ملوان - گل گهر؛ جنگ شمال و جنوب زیر رگبار انزلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز