خبرگزاری کار ایران

غلامی نیمه کاره تمرین کرد؛

گزارش تمرین ملوان؛ در هوایی بارانی و رومانتیک!

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۹۹

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال ملوان روز شنبه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد که بازیکنان ملوان در نوبت صبح در سالن محرمی به تمرینات با وزنه پرداختند و تمرین نوبت عصر تیم فوتبال ملوان از ساعت ۱۵ زیر نظر فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی برگزار شد.

امین جهان عالیان و حسن پورحمیدی به دلیل مصدومیت از جمله غایبین تمرین عصر روز شنبه بودند.

مهیار زحمتکش، عظیم گوگ و دانیال ماهینی در تمرین عصر روز شنبه به شکل اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز به تمرین پرداختند و سپس راهی فیزیوتراپی شدند.

پوریا غلامی در جریان تمرین عصر روز شنبه از ناحیه مچ دست چپ دچار آسیب دیدگی شد که با نظر کادر پزشکی و فنی از ادامه تمرین خارج شد.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز شنبه ابتدا بدنهای خود را زیر نظر مربی بدنساز ملوان گرم کردند و سپس تمرینات حفظ توپ و انتقال بازی را در دستور کار داشتند.

بخش پایانی تمرین عصر روز شنبه به بازی فوتبال در زمین کوچک اختصاص داشت.

تمرین تیم فوتبال ملوان روز یکشنبه از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه صبح در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز