خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های بایرن از بازگشت بزرگ صحبت می‌کنند

کد خبر : ۶۷۶۲۴۷

آرین روبن گفته که بایرن مونیخ نیاز به یک پیروزی دارد تا به روند خوبش برگردد. بایرن در لیگ قهرمانان برابر آژاکس در نتیجه‌ای غیرمنتظره به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش ایلنا، بایرن فصل را با پیروزی‌های پیاپی آغاز کرده بود، اما حالا این تیم سه بازی در تمامی رقابت‌هاست که نمی‌تواند برنده شود. در بازی با آژاکس، متس هوملس گل اول را زد اما نصیر مزراوی بازی را به تساوی کشاند.

روبن اما خونسرد است و می‌گوید: «ما باید واقع‌گرا باشیم و اوضاع را به ‌درستی تحلیل کنیم. روشن است که ما به چنین شرایطی عادت نداریم و هدفمان هم این نبوده است. اما همان‌طور که گفتم، در یک هفته غیرممکن است که همه چیز بد شود. اما فوتبال همین است و ما نیاز به یک پیروزی داریم تا به روند خوبمان برگردیم.»

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن هم گفت که باشگاهش در سه بازی اخیر خوب کار نکرده است: «ما اعتماد به نفس بسیار بالایی داشتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم، اما همه بازی‌ها که بی‌نقص و کامل نیستند. ما را خیلی زود هو کردند. ما البته می‌دانستیم که نباید وضعیت خوبمان را از دست بدهیم. اما هرگز تصور نمی‌کردیم که بازی آسانی پیش رو داریم، چون گاهی ممکن است مقابل برخی رقیبان بسیار نامطبوع، امتیاز از دست بدهید.»

نیکو کواچ، مربی بایرن اما گفت که تیمش انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت: «هیچ‌کس چنین انتظاری را نداشت. اما فوتبال همین است. زمانی که زمین می‌خورید، همیشه فرصت آن را دارید که از جا برخیزید. شاید همه چیز را بیش از حد آسان گرفتیم. حالا ما باید آستین‌هایمان را بالا بزنیم. می‌دانم که چه اتفاقی افتاده و این که ما سه بازی است که پیروز نشده‌ایم ولی حالا نیاز داریم که دوباره روی اصول خود تمرکز کنیم. اما شخصا انتظار چنین روزهایی را نداشتم. حالا باید سریع چهره‌ای را نشان دهیم که در هفت بازی نخست فصل داشتیم.

این بی‌تردید بازی خوبی برای ما نبود. ما در 15 دقیقه اول خیلی عالی کار کردیم ولی بعد از آن سهل‌انگارانه بازی کردیم و در نبردهای رودررو خیلی کم پیروز شدیم. تقریبا همه توپ‌های دوم به رقیب ما می‌رسید. ما پاس‌های اشتباه بسیار زیادی دادیم. ما می‌خواستیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم و آنها را هم خیلی سریع به دست بیاوریم. در نتیجه، رقیب در بازی قدرت گرفت و ما اعتماد به نفس خود را از دست دادیم.»

توماس مولر، ستاره بایرن هم گفت: «ما بی‌تردید در این فصل دوران بهتری هم داشته‌ایم. روش بازی ما نیاز به این دارد که بهتر شود. ما باید حواسمان کاملا جمع باشد چون از راه‌های دیگر به نتیجه نمی‌رسیم. ما باید اوضاع را درست کنیم و همه چیز را روز شنبه به روند خوب برگردانیم. در فوتبال همیشه باید به جلو نگاه کنید.»

بایرن که در بوندس‌لیگا یک امتیاز کمتر از بوروسیا دورتموند دارد، شنبه قرار است به مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز