خبرگزاری کار ایران

کواچ اهل رفاقت نیست

روبن: احساس نمی‌کنم 34 سال دارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۰۳

آرین روبن یکی از بهترین گل‌های دوران فوتبالش را در برد 3 بر یک مقابل بایر لورکوزن به ثمر رساند. او با بیرون پای چپش شوتی زد که به زیبایی وارد دروازه حریف شد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 34ساله به این ترتیب آمار گل‌های زده‌اش برای بایرن مونیخ را به 140 رساند. از تمامی بازیکنان غیراروپایی تاریخ بایرن، تنها روبرت لواندوفسکی بیشتر از او گل زده است. سایت بوندس‌لیگا در همین زمینه با او مصاحبه‌ای داشته است.

تو گل خاصی مقابل لورکوزن زدی. آیا انتظار داشتی که دفع توپ ناقص جاناتان تاه مقابل پای تو بیفتد؟

 گاهی اوضاع به سود شما پیش نمی‌رود اما شما همیشه باید تلاش کنید. توپ به من رسید و من هم عالی ضربه زدم. شما همیشه نیاز به مقداری شانس هم دارید.

فصل را روی نیمکت آغاز کردی اما حالا در 3 بازی اخیر 2 گل زده‌ای. آیا نیمکت‌نشینی باعث انگیزه تو شد؟

 من همیشه با تمام تلاش بازی می‌کنم. اگر بازی نکنم، همیشه تلاش می‌کنم که زمانی که به زمین می‌روم بهترین عملکرد خود را داشته باشم. از این اتفاقات زیاد خواهد افتاد اما مهم این است که با تمام وجود بازی کنید و زمانی که در زمین هستید، برای تیم مهم باشید.

مقابل لورکوزن بسیار آماده به نظر می‌رسیدی...

 من حالا 34 سال سن دارم و تلاش می‌کنم که از هر لحظه‌ لذت ببرم. گاهی به ذهنم می‌رسد که چقدر خوش‌شانس هستم که اینجا بازی می‌کنم؛ در ورزشگاه مملو از جمعیت آلیانس آره‌نا. شما باید از این فضا لذت ببرید. من نمی‌دانم که تا کی خواهم بود اما در حال حاضر حس نمی‌کنم که 34 سال سن دارم. من احساس می‌کنم خیلی خیلی آماده‌ام. امیدوارم که برای مدتی طولانی به این شکل بمانم. در این حالت می‌توانم از بازی لذت ببرم. من همیشه تلاش می‌کنم که این کار را بکنم.

زیر نظر مربیان بسیاری کار کرده‌ای. نیکو کواچ از نظر شخصی چه‌‌جور آدمی است؟ آیا با بازیکنان رفیق می‌شود یا اینکه با روش دیگری با شما صحبت می‌کند؟

 هر مربی سبک خودش را دارد اما من نمی‌گویم او مربی‌ای است که اهل رفاقت باشد. او مربی است. او رییس است و تصمیمات را می‌گیرد. گاهی خونسرد برخورد می‌کند. او تلاش می‌کند که با همه بازیکنان رابطه خوبی داشته باشد. این نکته مهمی است و رسیدن به آن آسان نیست. برای من او انگار هنوز یک بازیکن است. او خیلی جاه‌طلب است و همه چیز را جدی می‌گیرد. او واقعا برای جنبه فیزیکی بازی اهمیت قائل است. همه این را در پیش‌فصل دیده‌ایم. او می‌داند که چه چیزی نیاز داریم تا موفق باشیم.

 آیا روش او را دوست داری؟

 بله، واقعا دوستش دارم. من روش او را می‌پسندم، به‌ویژه رفتار او با افراد را. او آدمی روراست است. زمانی که چیزی خوب باشد، به شما می‌گوید و اگر چیزی خوب نباشد هم می‌گوید. به همین دلیل است که او واقعا رفیق بازیکنان نیست چون باید به نکات ضعف هم بپردازد.

چه انتظاری از نخستین بازی‌تان در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا داری؟

 این مسابقات لیگ قهرمانان است و کاملا با رقابت‌های دیگر متفاوت است. ما باید به روش خود ادامه دهیم اما همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. ما در نیمه اول بازی با لورکوزن عالی بازی کردیم و بدون توپ هم عالی بودیم. در نیمه دوم، کمی فشار را برداشتیم. ما باید حواسمان به پاس‌های اشتباهمان باشد. تیم‌هایی مانند بنفیکا در تغییر فاز از دفاع به حمله می‌توانند خیلی خطرناک باشند.

آیا بنفیکا سخت‌ترین رقیب شما در گروه E است؟ شما باید با آژاکس و آاک هم بازی کنید...

 حرف زدن در این باره خیلی زود است. من پسران آژاکس را کمی می‌شناسم. آنها استعداد بسیاری دارند که تماشای آن برای من جذاب است. تیم ملی هلند هم دارد پیشرفت می‌کند اما فعلا ما با بنفیکا بازی داریم که تیم خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز