خبرگزاری کار ایران

نعمتی: برانکو سرمیز ناهار از ما خواست برویم و پیروز شویم/ انتقام استقلال را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۱۸

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل السد برای اولین بار در پست دفاع راست به میدان رفت و به گواه کارشناسان یکی از بهترین‌های زمین بود

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل السد برای اولین بار در پست دفاع راست به میدان رفت و به گواه کارشناسان یکی از بهترین‌های زمین بود. او توانست مانع گلزنی ستارگان السد در این بازی شود. با نعمتی که از برد پرسپولیس خیلی خوشحال بود درخصوص این بازی، کری‌خوانی السدی‌ها و همچنین تغییر پست‌اش صحبت کردیم. گفت و گوی این بازیکن با ایلنا را بخوانید.

برد ارزشمندی مقابل السد قطر به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم در یک بازی حساس به گل برسیم. راستش را بخواهید پیش از بازی می‌دانستیم کار سختی در پیش خواهیم داشت. در این روزها که با کمبود بازیکن هم مواجه هستیم، بچه‌ها شاهکار کردند و یک برد قاطع را مقابل تیم قطری کسب کردیم. ما برای تک‌تک دقایق این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که چگونه باید به این تیم قطری ضربه بزنیم.

یک جورهایی هم انتقام استقلال را در این بازی گرفتید؟

با نظر شما موافقم البته این را هم بگویم  استقلال می‌توانست در مرحله قبل السد را شکست دهد اما کمی دچار بدشانسی شد. بالاخره الان ما نماینده ایران هستیم و برای سرافرازی آن تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم استقلالی‌ها هم از این پیروزی ما خوشحال شدند.

در این بازی در پست دفاع راست به میدان رفتید و یکی از بهترین‌های زمین محسوب شدید؟

من در تیم سابقم، پیکان هم در دفاع راست بازی کرده‌ام و سابقه حضور در این منطقه از زمین را دارم. با توجه به این بازی که خیلی حساس بود از چند روز پیش تمام تمرکزم را گذاشته بودم که یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم. می‌دانستم هم که جلویم بازیکنان بزرگی بازی خواهند کرد و خدا را شکر در این بازی گل نخوردیم و حتی توانستیم به گل هم برسیم.

شاید با این بازی خوبت تغییر پست دهید؟

من توانایی انجام بازی در همه نقاط زمین را دارم و اگر برانکو بخواهد و نظر وی باشد، مشکلی با این قضیه ندارم. مهم موفقیت پرسپولیس چه در رقابت‌های داخلی و چه خارجی است.

خدایی فکر می‌کردید السد را در قطر شکست دهید؟

شاید برایتان جالب باشد بگویم برانکو سر میز ناهار آمد و از ما خواست که برویم و برنده شویم. از چند روز قبل روحیه بردن در وجود بچه‌ها وجود داشت اما در خوشبینانه‌ترین حالت همه فکر می‌کردند ما بتوانیم یک تساوی کسب کنیم. اما خدا کمک کرد و بردیم.

بازیکنان و مسوولان السد بعد از بازی گفته‌اند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داده و به فینال می‌رویم. به نوعی برای شما کری خواندند؟

بالاخره آنها بازی را باخته‌اند و برای اینکه تماشاگران خودشان را آرام کنند باید چنین حرف‌هایی را بزنند. بالاخره بازی برگشت دارد و مقابل صدهزار هوادار باز هم یک بازی خوب را انجام خواهیم داد تا به فینال آسیا راه پیدا کنیم.

دوست دارید در فینال مقابل کدام تیم بازی کنید؟

برایمان فرقی نمی‌کند که چه تیمی به فینال می‌رسد. مهم این است که ما به فینال برویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم و مهم‌تر این‌که بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و می‌توانیم درمقابل تماشاگران خودی جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز